Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä, kehtaanko enää mennä kauppaan

Vierailija
19.09.2020 |

Kun mulle eilen naureskeltiin, kun pää hikoaa ja naama. Iästä, 47v se johtuu ja tulevista vaihdevuosista enkä saa hormonihoitoa muiden sairauksien takia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi.

Vierailija
2/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistata pitkät naureskelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naureskellaan!?! Enpä usko. Vaihdevuosioireista olen minäkin kärsinyt, eikä kukaan ole minulle nauranut. Tuolle huonolle itsetunnolle ja kuumilleaalloille saa kyllä apua.

Vierailija
4/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai naureskellaan!?! Enpä usko. Vaihdevuosioireista olen minäkin kärsinyt, eikä kukaan ole minulle nauranut. Tuolle huonolle itsetunnolle ja kuumilleaalloille saa kyllä apua.

Se nuorimies oli kassalla tyttöystävänsä kanssa että kuulin, kyllä kun he isoon ääneen puhuivat hikoilustani.

Vierailija
5/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mille jengi naureskelee? Jos edes naureskelee. Sun pään sisällä koko juttu..

Vierailija
6/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mille jengi naureskelee? Jos edes naureskelee. Sun pään sisällä koko juttu..

Kun mä kuulin sen kun olin kassalla yhtäaikaa.

Vierailija
7/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten kehtaa. Pysy kotona koko vaihdevuosioireitten ajan, eli lopunikäsi.

Vierailija
8/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan yksi oire on hillitön hikoilu.

Vierailija
9/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita treenivaatteet päälle niin kaikki luulee että tuut lenkiltä kauppaan

Vierailija
10/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin tuttuni, joka uumoiltuaan , että muut naureskelevat hänen olotilalleen, sanoi: Huh, huh kun olikin raskas juoksulenkki äsken. Ja pyyhki hikeä otsaltaan.

Vierailija
11/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kukaan naura. Kuvittelet.

Vierailija
12/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihava, 50v enkä ole ikinä kuullut tai nähnyt missään kadulla tai kaupassa mitään reaktiota olemustani kohtaan.

Jos noin koville ottaa niin tilaa kaupan kotiinkuljetuspalvelu

Vierailija
13/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, vaikka noin olisi käynytkin. On joukko ihmisiä, jotka löytää naurun aihetta kaikesta ja kaikista. Jos noin oikeasti kävi, niin varmasti naureskelivat muillekin mitättömistä syistä.

Vierailija
14/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua voi saada kuumille aalloille jos hormonit eivät käy? Muutkin saa vastata.

T: tulevia vaihdevuosia pelkäävä, jolle ei saa määrätä hormoneja

Vierailija
15/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nuorimies oli kassalla tyttöystävänsä kanssa että kuulin, kyllä kun he isoon ääneen puhuivat hikoilustani.

Olisit sanonut sille typykälle, että tämä se on sullakin vielä edessä ja pikemmin kuin uskotkaan. Ja sille nuorellemiehelle, että siitä tulet kärsimään sitten sinäkin, jos vielä silloin yhdessä olette. Vaikka tuskin olette.

Vierailija
16/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua voi saada kuumille aalloille jos hormonit eivät käy? Muutkin saa vastata.

Tätä minäkään en tiedä. ap

Vierailija
17/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri määrää lääkkeen, tekee saman mitä hormonikorvaushoito mutta ei sisällä minkäänlaisia hormoneja ja sopii sellaisille jotka eivät voi hormonikorvausta käyttää. On varsin tujua tavaraa toi lääke, mutta auttaa hikoiluun ja yöheräilyyn.

Vierailija
18/18 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pikku hikoilusta. Sit ku et muista käyneesi ympäripäissäsi kuset housuissa kaatuilemassa omassa lähikaupassa, mutta tuttavat kyllä siitä auliisti muistuttelevat, voit miettiä häpeän kaltaisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän