Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko muut miehiltänne tarpeeksi läheisyyttä

Vierailija
15.11.2013 |

ja hellyyttä? 

Itse olen jo ihan epätoivoinen tämän suhteen. Läheisyyden kaipuu on ihan fyysistä, tarvitsen miehen joka haluaa pitää minua hyvänä.

Oma mieheni on, tämä puute poislukien, muuten hyvä mies ja isä ja rakastan häntä. Seksiä on melko harvoin, kumpikaan ei ole sen suhteen erityisen aktiivinen eikä myöskäänkaipaa enempää.

Itse kuitenkin kaipaisin muuta läheisyyttä ja tätä en mieheltä saa vaikka asiasta on keskusteltu monesti. Kuluneen vuoden aikana olen nähnyt paljon unia missä halaan toisen miehen kanssa, tuoksuttelen häntä ja ollaan muuten lähekkäin, tunne on mahtava ja olo jännittynyt ja odottava. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit kuin suoraan mun elämästä! Tilanne jatkunut jo vuosikausia. Mitkään keskustelut ei auta -läheisyyttä ja hellittelyä ei ole eikä tule. Välillä mietin eroa, mutta kolmen pienen lapsen kanssa vain ja ainoastaan tästä syystä eroaminen tuntuu itsekkäältä. Mies on täälläkin kaikin puolin kiltti ja kunnollinen.

Vierailija
2/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aivan päinvastainen tapaus kuin sinun miehesi, haluaa joka päivä halailla ja pussailla. Minulle taas riittää seksi kerran pari viikossa enkä muuta halailua kaipaa. Miehen mieliksi sitten halaan, jos hän tekee aloitteen, mutta välillä se halailu kyllä ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan. Sylitellään ja silitellään, käydään ravintolassa syömässä viikoittain ja pannaan keskimäärin joka toinen päivä. Meillä ei ole lapsia, niin ei ole päässyt mitään vieraantumista tapahtumaan ja kumpikin tietää, että jos suhde ei tunnu molemmista hyvältä, ei ole mitään pakkoa pysyä yhdessä.

Vierailija
4/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mies ei vaan osaa vaikka yritin vuosia sitä kouluttaa. Näen unia kyllä omasta miehestä yleensä, että halataan ja suudellaan.

Vierailija
5/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään entinen ukko. Siltä ei herunut läheisyyttä, paijausta, halausta, pusua, suukkoa eikä seksiä viimeiseen kolmeen vuoteen lainkaan. Välillä kävin vaativaksi ja kinusin, mutta ei auttanut. Kun ei kuulemma ole spontaanisti semmonen olo. Ei sitten. Minusta täysi välinpitämättömyys toisen tunteille ja tarpeille ja täysi tunteettomuus muutenkin kumppania kohtaan on erittäin hyvä syy erolle. Missä se rakkaus ja välittämien sitten näkyy? Ja joo, meillä on kaksi yhteistä lasta.

Vierailija
6/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 15:53"]

Mieheni on aivan päinvastainen tapaus kuin sinun miehesi, haluaa joka päivä halailla ja pussailla. Minulle taas riittää seksi kerran pari viikossa enkä muuta halailua kaipaa. Miehen mieliksi sitten halaan, jos hän tekee aloitteen, mutta välillä se halailu kyllä ärsyttää. 

[/quote]

Meillä on vähän näin, paitsi että miehen halailu sisältää aina ja poikkeuksetta takapuolen tai rintojen puristelua. Haluaisin kyllä halailua, mutta haluaisin joskus ihan vain sitä halailua ilman muita vihjailuja. Monta vuotta halailin siinä toivossa, että tämä hali olisi pelkästään sellainen kiinnipitämishali, mutta lopulta sitten opin, että sellaisia ei meillä jaella. Ja kyllä, puhuin siitä varmaan kymmeniä kertoja, kerroin, miltä tuntuu ja mitä toivoisin - ei mitään vaikutusta.

Nykyään melkein kaikki halailu ärsyttää, kun tuntuu, että olen pelkkä väline miehelle eikä hänen tarvitse ottaa huomioon minun toiveitani. Pitäköön halauksensa!

Vierailija
7/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies haluaa halailua enemmän kuin minä.  Seksiä meillä normaalisti 1-2 kertaaviikossa. Muuten sitten mies saattaa pyytää viereen sohvalla jne. Ei me juurikaan pussailla, mutta muuten kyllä hellyyttä mies osoittaa ja siis ei. Itään ällö romanttista vaan ihan perus juttuja :) 

Niin ja olemme olleet yhdessä 8 v. Meillä ei vielä ole lapsia.