Auttakaa nuorta naista! Missä komeat ja menestyneet miehet viettää perjantai-iltaa? Oon meikannut ja laittautunut jo tuntikausia!
Viihteelle olen lähdössä. Missä menestyneet komistukset ovat tällaisena iltana?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotonahan minä.
Jep, kotiin on jo tultu. Liian myöhään lähdet viihteelle.
Minäkin olen kotona. Kyllä tänne saa tulla iltaa viettämään.
Mun ihastus on joko kotona tai jossakin ytimen pikkukuppilassa parin kaverinsa kanssa. Vastaa kuvausta, mutta on onneksi vaikea löytää.
Valitse setämies, niin on taloudellisesti sinulle kaikkein kannattavinta. Ja setämies on ihan tyytyväinen vaikka et laittautuisi, kuin 5 minuuttia. Vaivatonta ja helppoa, eikö totta.
Missä sä olet? Auttaisi jos sen tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotonahan minä.
Jep, kotiin on jo tultu. Liian myöhään lähdet viihteelle.
Sä olet yli-ikäinen.
Äijän tekemä huono provo ja muut äijät vastailevat..ei teillä hyvin mene.
Veljeni on miltei mallin tasoinen kasvoiltaan ja pitkä, ikää 29. Tulot joku 6 tonnia kuussa. Se todennäköisesti nukkuu stressejä pois tällä hetkellä kotona eikä rieku baarissa.
Huomenna tulee meille syömään kun on sovittu kerran kuussa perheateria johon tulee kaikki sisarukset.
Täällä minä palstailen kotoa. Kohta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko maksullinen nainen?
Kaikki on, vain maksutavassa eroa, pikamaksu halvin
Menestyneillä ei ole aikaa vietellä vapaailtoja. Komeilla on aikaa nostella ja laskella karvaisia pakaroitaan meikattujen hupakkojen haaroväleissä.
Eli olet petolinnunperse, joka ei ole ilman maaleja mitään. Siinähän etsit laatumiehiä.
Tukholman yössä.
No ei vaiskaan, jos en olisi tällainen säälittävä konttorirotta jonka työnantaja lähetti Tukholmaan koska minulla ei ole perhettä jolle tartuttaa mitään koronaa, saattaisin olla nyt klubittelemassa ruotsalaisten kaunottarien kanssa mutta täällä minä hotellihuoneessa juon kaljaa ja vastaan vauva-foorumille...
M32
Täällä kotonahan minä.