Että voi kaksi pientä lasta kotona väsyttää
Vauva ja taapero. Minä olen näiden kanssa vielä viikon kolmisteen kun mies on töissä. Ei ole helppoa olla ammatti taiteilijan vaimo.
Kuntoinen lapsista on elämäänsä tyytyväinen alkaa toinen kiljua naama retliininvärisenä.
T:väsynytäiti
Kommentit (11)
Täällä kaksi kuukauden ikäistä vauvaa sekä koululaiset. Hyvin jaksan. T. Lääkärin vaimo
Korvatulpat.
Paljon ulkona liikkumista niin taapero ei tuhoa kotona.
Tee kodista mahdollisimman lapsi turvallinen.
Vauvalle kantoreppu tai liina helpottaa kotitöissä.
Älä suorita liikaa, osta valmiit soseet ja kertakäyttövaipat.
Kun vauva nukkuu laita taaperolle joku lastenohjelma ja lepäile itse.
Mun lapset on jo 6 ja 7 vuotiaita eikä arki ole ollenkaan raskasta enää. Kohta tuo minilapsi rumba on muisto vain 😊
Ota hetki kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaksi kuukauden ikäistä vauvaa sekä koululaiset. Hyvin jaksan. T. Lääkärin vaimo
Oi kaksoset, onnea ❤ mutta luulisi lääkärin vaimon ymmärtävän että ihmisillä on eri kapasiteetit jaksamisen suhteen. Vai eikö miehesi ole valistanut sinua ollenkaan ihmisten erilaisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, koululainen on jo perusjutuissa omatoiminen, ja kk:n ikäinen nukkuu 80% ajasta, miksi et jaksaisi?
Laita uusi viesti kun kaksoset ovat 1,5v, voi olla vähän eri tunnelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kaksoset, onnea ❤ mutta luulisi lääkärin vaimon ymmärtävän että ihmisillä on eri kapasiteetit jaksamisen suhteen. Vai eikö miehesi ole valistanut sinua ollenkaan ihmisten erilaisuudesta?
Tiedäppä onnitteluista kun löytyy kahdet kahdet kaksoset, vanhemmat on jo 10v. Tottakai tiedän, oma siskoni oli aikoinaan helisemässä vauvan ja taaperon kanssa ja silloin häntä autettiin parhaamme mukaan. Oli vaan hieman provosoiva aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koululainen on jo perusjutuissa omatoiminen, ja kk:n ikäinen nukkuu 80% ajasta, miksi et jaksaisi?
Laita uusi viesti kun kaksoset ovat 1,5v, voi olla vähän eri tunnelmat.
On kuule kokemusta jo noista 1,5vkaksosistakin ja 3v kaksoset ja vauva... Nyt noit pikku tuplat, 8v ja 2x10v
Omaata mielestäni vauva ja taapero olivat helppo yhdistelmä. Heidät sai rattailla liikkeelle, jaksoi kantaa (samanaikaisesti), eivät päässeet juoksemalla karkuun...
Nyt meillä on mustasukkainen 5v uhmis ja päätä pahkaa juokseva 3v uhmis. Olen väsyneempi kuin kumpanakaan vauvavuonna. En osannut odottaa ihan tällaista 😏.
Tuliko ihan puskista, että lapsiperhearki etenkin yksin on raskasta?