Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurasi värit

Vierailija
13.11.2013 |

kertovat paljon sinusta; onko antamasi energia myönteistä vai kielteistä, millä asenteella liikuskelet, hallitseeko sinua negatiiviset vai positiiviset ajatukset ja tunteet. Mietipä sitä, think about it.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy auraa, näkeekö joku toinen? Sitäpä tässä nyt mietin.

Vierailija
2/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttävää aurasta! Help! 1. Mulla on vahva tunne että aurani on keltainen. Riittääkö pelkkä fiilis"todiste" vai voiko aura olla erivärinen kuin mitä tunnen? 2. Onko niin että auran väri voi vaihdella? Jos, niin kuinka usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kyllä sen herkimmät näkee so aistii, eikä sitä voi näyttelemällä yrittää estää näkymästä, vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
4/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruosteiselta näyttää, tuolla pellon laidassa nököttäessään.

Vierailija
5/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitään auraa ole. Mitä mä moisella kerrostalossa?

Vierailija
6/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä?

Vierailija
7/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. No jos sulla taipumusta maanisdepressiivisuuteen, niin auran väri voi vaihdella laidasta laitaan ja usein. Mutta mikä on hallitsevin tunne? Myönteinen vai kielteinen, tunnetko iloa ja tyytyväisyyttä vai jotain kielteistä, se on jokaisen omassa mielessä mietittävä.

Vierailija
8/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla navetan takana se on ja on sininen.

Vierailija
9/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustomuotoinen on vaaleaa sinisillä pilkuilla, sinappimuotoinen tuollaista keltaruskeaa. Mitä tämä kertoo?

Vierailija
10/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:02"]

kertovat paljon sinusta; onko antamasi energia myönteistä vai kielteistä, millä asenteella liikuskelet, hallitseeko sinua negatiiviset vai positiiviset ajatukset ja tunteet. Mietipä sitä, think about it.

[/quote] I'm thinking, I'm thinking. Just don't understand why you have to use English and why your tone is so condescending.

Vierailija
11/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen keltasävyinen.. Näen sen aivan selvästi. Myös moni muu näkee sen, vaikka eivät olisi mitenkään erityisen herkkiä. Mietinkin, että onkohan tämä normaalia kun monesti puhutaan että aurojen näkeminen voi liittyä mielenterveysongelmiin.. Mutta tällaisen minä vain näen päivittäin :( Onkohan vakavaa? http://www.vikmet.fi/pics/tuotteet_pics/16a.gif

Vierailija
12/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auraa ei ole, mutta tarttis kyllä. Saako sellaisia ihan lähimarketistakin ostettua.

Vierailija
13/13 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeks oranssia.Aikaisemmin punaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä