Aurasi värit
kertovat paljon sinusta; onko antamasi energia myönteistä vai kielteistä, millä asenteella liikuskelet, hallitseeko sinua negatiiviset vai positiiviset ajatukset ja tunteet. Mietipä sitä, think about it.
Kommentit (13)
Kysyttävää aurasta! Help! 1. Mulla on vahva tunne että aurani on keltainen. Riittääkö pelkkä fiilis"todiste" vai voiko aura olla erivärinen kuin mitä tunnen? 2. Onko niin että auran väri voi vaihdella? Jos, niin kuinka usein?
2. Kyllä sen herkimmät näkee so aistii, eikä sitä voi näyttelemällä yrittää estää näkymästä, vaikka kuinka yrittäisi.
Ruosteiselta näyttää, tuolla pellon laidassa nököttäessään.
Mulla mitään auraa ole. Mitä mä moisella kerrostalossa?
3. No jos sulla taipumusta maanisdepressiivisuuteen, niin auran väri voi vaihdella laidasta laitaan ja usein. Mutta mikä on hallitsevin tunne? Myönteinen vai kielteinen, tunnetko iloa ja tyytyväisyyttä vai jotain kielteistä, se on jokaisen omassa mielessä mietittävä.
Tuolla navetan takana se on ja on sininen.
Juustomuotoinen on vaaleaa sinisillä pilkuilla, sinappimuotoinen tuollaista keltaruskeaa. Mitä tämä kertoo?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:02"]
kertovat paljon sinusta; onko antamasi energia myönteistä vai kielteistä, millä asenteella liikuskelet, hallitseeko sinua negatiiviset vai positiiviset ajatukset ja tunteet. Mietipä sitä, think about it.
[/quote] I'm thinking, I'm thinking. Just don't understand why you have to use English and why your tone is so condescending.
Se on sellainen keltasävyinen.. Näen sen aivan selvästi. Myös moni muu näkee sen, vaikka eivät olisi mitenkään erityisen herkkiä. Mietinkin, että onkohan tämä normaalia kun monesti puhutaan että aurojen näkeminen voi liittyä mielenterveysongelmiin.. Mutta tällaisen minä vain näen päivittäin :( Onkohan vakavaa? http://www.vikmet.fi/pics/tuotteet_pics/16a.gif
Auraa ei ole, mutta tarttis kyllä. Saako sellaisia ihan lähimarketistakin ostettua.
Mulla oli viimeks oranssia.Aikaisemmin punaista.
Ei näy auraa, näkeekö joku toinen? Sitäpä tässä nyt mietin.