veritulppa jalassa?
Kauanko joutuu oleen sairaalassa vai joutuuko??
Mitkä oireet.......säärtä pakottanut pari päivää.. välillä enempi välillä vähempi.. outo.
Kommentit (7)
huomenna menen jos ei helltä......luulin että on jotain muuta, mutta tänään tuli pahemmaks :)
Onko sääri myös turvoksissa? Jos epäilet tulppaa, pitäisi mennä lääkäriin. Välttämättä tulpan vuoksi ei nykyään joudu sairaalaan ollenkaan. Riippuu tulpan koosta ja sijainnista.
ei ole lämmin, punainen eikä turvoksissa,,, vain kipeä. samassa jalassa ollut joskus ongelmaa, mutt FIDD ei kohonnut...
olen "lievästi" sairaalakammoinen, joten siksi tuppaan näitä lykkäämään :(
ei tartte olla sairaalassa laisinkaan. kotiin hoitamaan, yleensä verta ohentavin pistoksin.
oireet kipeä, turvonnut ja punoittava jalka.
Pari viikkoa, ja verenohennuslääkkeen teho piti olla tietyllä tasolla ennen kuin pääsi pois.
Onko jalka kipeä myös levossa, tai itse asiassa varsinkin levossa?Entä onko se selvästi mittanauhalla mitattuna toista paksumpi tai ainakin paksumpi kuin ennen?
Sairaalaan ei ole pakko jäädä, vaikka lääkäri määräisi vaan omalla vastuulla saa poistua kun ei ole vaarallinen itselleen eikä varsinkaan muille, eli ei ole mielenterveyslain mukaan pakkohoidon tarpeessa.
Mun tuttava ei ainakaan sairaalanpetiä kuluttanut yhtään...
Mutta miksi ihmeessä et käy lääkärissä?