Huonot hampaat..
Olen 28v mies ja minulla on järkyttävän huonot hampaat. Hampaani ovat kellastuneet, hajonneet ja halkeamat ovat muuttuneet tummiksi. Olen aina pessyt hampaat aamuisin ja iltaisin hyvin, eikä minulla ole koskaan ollut oikein reikiä. En juo sokerilitkuja, tai en ole ainakaan vuosiin juonut ja silti hampaani on tässä kunnossa. Ärsyttää koska tunnen monia joilla on tosi hyvät hampaat, ainakin ulkoisesti vaikka he polttavat röökiä ja kiskovat energia juomia yms. Kai minulla on vain huonot geenit? En tiedä, mutta onko täällä muita joilla on tosi huonot hampaat? Paljonkohan maksaisi uudet hampaat? Laminaatti ei vissiin ole hyvä vaihtoehto, mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja.
Kommentit (7)
Suosittelen hammaskruunua. Ne ovat kyllä erittäin kalliit, mutta kestävät loppuelämäsi ja ovat kauniit. Voit myös hommata aluksi vain etuhampaisiin, tai näkyvimpiin hampaisiin kruunun, joten hinta tulee olemaan 5000-10000€
Huono hammaskiille, syljen laatu - hampaiden narskutus - eroosio - ruokavalion sudenkuopat.
Syö purkkaa, neutralisoi happohyökkäys!
Käy kysymässä hammaslääkärissä neuvoja!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hammaskruunua. Ne ovat kyllä erittäin kalliit, mutta kestävät loppuelämäsi ja ovat kauniit. Voit myös hommata aluksi vain etuhampaisiin, tai näkyvimpiin hampaisiin kruunun, joten hinta tulee olemaan 5000-10000€
Menee kyllä hetki säästää tuollainen summa. Muutenkin noin nuorella ihmisellä taitaa olla paljon muutakin mihin säästää rahaa, mutta jos hampaat ovat kaiken etusijalla, niin sitten toki.
Mene Turkkiin ,saat hyvää hoitoa ja palvelua.
Suomessä kettuununeet lekurit ja ylihintaset hoidot.
Hammaslääkäri osaa kyllä sanoa, mikä hampaissasi on vikana. Jos ovat ehjät voi riittää, että käyt pari kertaa vuodessa puhdistuttamassa värjäymät hygienistillä.
Eikä niiden nyt mitkään amerikkalaset valkoiset laatat edes tarvitse olla, kunhan ovat puhtaat ja ehjät.
Mulla on hampaat tosi huonossa kunnossa, kun en vakavasti masentuneena saanut pidettyä niistä huolta. Tää asia harmittaa joka päivä :( Esteettisiin hoitoihin tuskin koskaan on varaa, mutta yritän saada ne vähän kerrassaan hoidatettua edes siihen kuntoon, etteivät särje. Onneksi kunnalla sattuu työskentelemään ihana lääkäri, jonka vastaanotolle voi mennä ilman pelkoa.
Maksaa aivan saatanasti mutta säästä rahaa ja hoida ne kuntoon.