Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö niitä värejä mitkä on muodissa, vai mitkä teille sopii vai niitä mitkä on ns.klassisia värejä?

Vierailija
18.09.2020 |

Ja klassisilla väreillä tarkoitan tummansinistä, beigeä,ruskeaa,harmaata,mustaa,valkoista. Ehkä pastelleja myös.

Itse kipuilen tämän kanssa koska parhaiten sopii lämpimät ja kirkkaat värit mutta ne ei ole koskaan muodissa eikä ole ja.klassisia värejä. Esim.tomaatin punainen, ruohon vihreä, lämmin pinkki, kirkas sininen.

Eniten pitäisin beigeä, ruskeaa, pastelleja ,valkoista,tummansinistä ja harmaata ehkä mustaakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jotka minulle sopii. Olen käynyt värianalyysissä ja olen Pehmeä Kesä. Käytän pääosin värityypille sopivia pehmeitä, viileitä ja murrettuja värejä, olipa muodissa mikä vaan. Mikään klassisuus ei kiinnosta ollenkaan, olen tyyliltäni enemmän Gudrun Sjöden hippitäti.

2/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo kymmeniä vuosia oma värimakuni, eli maanläheiset ja mahdollisimman vähän huomiota herättävät värit. Ne eivät ole koskaan muodissa tai pois muodista ja sopivat parhaiten mun omiin väreihin, eli niihin en huku, kuten kirkkaisiin väreihin, mustaan tai valkoiseen. Kaikki vaatteet mös sopivat väreiltään toisiinsa, eli yhdistelemismahdollisuuksia on paljon.

Saatan seurata muotia uteliaisuudesta, mutta se ei vaikuta omaan pukeutumiseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisia värejä on mulla paljon, niiden lisäksi käytän vaaleaa pastellipinkkiä ja nyt oon ihastunut vähän ruusukultaan. Kestosuosikkina myös maanläheiset vihreän sävyt ja sinapinkeltainen. Tykkään myös ns. Jalokiviväreistä, mutta niitä sitten mausteena ja kaikki isommat hankinnat teen ajattoman värisinä.

Tärkeintä mulle on vaatteiden ja asusteiden hyvä laatu, eli oikeita kestäviä materiaaleja ja hyviä leikkauksia.

Vierailija
4/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista. Pidän niitä värejä joista tykkään, eli kaikkia värejä paitsi vaaleanpunaista.

Vierailija
5/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä mitkä sopii. En ole käynyt värianalyysissä, mutta huomannut vain että ruskea ja sininen saa kasvot näyttämään hyvältä.

Vierailija
6/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, joiden itse katson itselleni sopiviksi ja joista itse pidän. En keksi yhtään syytä, miksi pitäisi pukeutua epämieluisaan tai epäsopivaan väriin vain koska muoti. 

Vierailija
7/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen herkällä korvalla kuinka Pariisi puhuu.

Vierailija
8/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonvihreetä, neonpinkkiä, neonkeltaista, mustaa, valkoista, kirkkaansinistä ja pastellivärejä tulee käytettyä.

Muodissa tai ei, tykkään kirkkaista väreistä ja neonvärit saa mun ihon näyttämään päivettyneemmältä.

Vierailija
9/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis kaikissa väreissä.

Vierailija
10/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä värejä joista tykkään. Melkein jokaisessa värissä on joku hyvä sävy. Värit joista en pidä ovat beige ja ruskea, hailakat sävyt väreissä. Pidän kirkkaista ja heleistä väreistä sekä klassikoista mustasta ja navy bluesta. Nykyään en löydä kaupoista esim kirkkaanpunaista joka olisi kiva.

Vierailija
11/11 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä, joiden itse katson itselleni sopiviksi ja joista itse pidän. En keksi yhtään syytä, miksi pitäisi pukeutua epämieluisaan tai epäsopivaan väriin vain koska muoti. 

Sama täällä. Klassisista väreistä musta, tummansininen ja tumma teräksenharmaa ovat ns. runkovärejä, joita käytän eniten. Tykkään yhdistellä tummiin väreihin puhtaita ja/tai kirkkaita värejä, kuten kirkkaanpunaista, kirkkaansinistä, turkoosia sekä purppuran eri sävyjä. Neonväreistä en kuitenkaan välitä. Valkoista käytän lähinnä vain musta-valkoinen -yhdistelmänä mutta en sellaisenaan. Pastelleja en käytä, kuten en myöskään maanläheisiä murrettuja sävyjä. Ne saavat minut näyttämään aneemiselta ja luonteettomalta ja tunnen oloni niissä jotenkin apaattiseksi.