Ajan kohta myrskyssä fillarilla 20 kilometrin matkan puuskissa 26 m/s puhaltavaan suoraan vastatuuleen, kuka panee paremmaksi?
Kommentit (18)
En suosittele. Päädyt johonkin ryteikköön tai auton alle.
Fillarointi on aika homoa. Ei heteromies tykkää kun satula hieroo exitonly paikkoja
Vierailija kirjoitti:
Fillarointi on aika homoa. Ei heteromies tykkää kun satula hieroo exitonly paikkoja
Ja spandexit ne vasta homoa onkin.
Vastatuuli pitää sinut pystyssä, tarvitsee vaan polkea. Sivutuuli on vaikeampi, siinä meinaa kaatua koko ajan. Onhan sivutuuli työntänyt linja-autonkin ojaan.
Minä teen saman rullaluistimilla ja ilman hattua, ja perillä juon liioittelematta ainakin kolme kuppia kahvia, ilman maitoa ja sokeria!
Etätöissä ja kohta siirryn vapaalle, muutamalla askelleella. Pistätkö paremmaksi?
Bussissa minä taas parhaillaan, tulee ihan reippaasti täälläkin.
Et muuten aja.
Mitä lyödään vetoa?
Saat multasatasen?
Mulla olisi hirveästi töitä, mutta olen Aihe vapaalla. Vähintään yhtä typerää kuin sun pyöräily.
Vierailija kirjoitti:
Bussissa minä taas parhaillaan, tulee ihan reippaasti täälläkin.
Jos laittaisi ikkunat kiinni niin tuulisi ehkä vähemmän? Siis siellä bussissa.
5 kilsaa poljin/kävelin kuvaamaan myrskyä järven rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi hirveästi töitä, mutta olen Aihe vapaalla. Vähintään yhtä typerää kuin sun pyöräily.
Aihe vapaa antaa aina aivoille virkistystä. Pään läpi kulkeva tuulikin putsaa ainakin enimmät pölyt. Joten kumpikin olette voittajia, tai sitten ei.
Ihan rauhassa, täällä ei tuule juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Päädyt johonkin ryteikköön tai auton alle.
Ihan hyviä paikkoja henkseleitään paukuttelevalle elvistelijälle.
Älä aseta itsellesi paineita. Kerro kun, eikun jos olet joskus perillä.
Minä ajan 200 km, autolla.