Kertokaa sitten kun voin tulla ylös täältä perunakuopasta!
Hemmetin kypärä kiristää, kaljat on loppu, nälkä ja speedot on ihan märkänä. Mutta olen täällä kuopassa kunnes myrsky on ohi ja on turvallista.
Porvoossa siis majailen jos jäi epäselväksi.
Kommentit (21)
Mä ajattelin kohta ryömiä kellariin turvaan. Pelottaa ihan penteleesti, kun torpanseinät nitisee ja rytisee tuulessa. Joo, olen vellihousu.
Myyrät alkaa liikkua syksyllä siellä perunakuopassa ja ne levittävät myyräkuumetta
Mä oon täällä poterossa. Akku loppuu ja pierettää. Haju on kamala.
Ainakin vuorokauden ottaa vielä, ulkona liikkuminen on kielletty vasta läntisellä Uudellamaalla, eli myrsky ei ole vielä lähelläkään Porvoota. Kestä, kestä, ja varaudu siihen, että kellarissa on tulva illansuussa, opettele siis uimaan!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vuorokauden ottaa vielä, ulkona liikkuminen on kielletty vasta läntisellä Uudellamaalla, eli myrsky ei ole vielä lähelläkään Porvoota. Kestä, kestä, ja varaudu siihen, että kellarissa on tulva illansuussa, opettele siis uimaan!
Opettelin uimaan jo silloin kun Arja Alho käski niin tekemään!
#beprepared
Onko vielä sähköt? Mä en uskalla laskea pienimpiä lemmikkejä ulos ettei tuuli vie.
Ainakin sulla on ruokaa, vaikka juoma oiskin loppu. Tsemppiä! Jaxuhali!
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset speedot?
Ruskeat (taktisista syistä)
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä sähköt? Mä en uskalla laskea pienimpiä lemmikkejä ulos ettei tuuli vie.
Ainakin sulla on ruokaa, vaikka juoma oiskin loppu. Tsemppiä! Jaxuhali!
Tänx! Perunakuopassa mulla ei oo sähköjä enkä talosta tiedä kun en nää sinne täältä kuopasta.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit valjaisiin ja flexin päähän. Siellä ne sitten lentelee kuin leijat.
Ressu, ootko edelleen siellä? Jos oot pökertynyt sinne, mä soitan yksyks kahteen. Sano, että oot kunnossa!
Mitäpä jos puu on kaatunut perunakuopan päälle, apu-va!
Älä vielä tule. Porvooseen luvataan vielä huomiseksi 5m/s tuulta. Saattaa speedot saada kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit valjaisiin ja flexin päähän. Siellä ne sitten lentelee kuin leijat.
Kokeilin tätä. Fifi leijaili ihan mallikkaasti, mutta jalkaa oli hankala nostaa kunnes tömähti valopylvääseen. Sitten joku kotka yritti tavoittaa Fifin, ja piti äkkiä nykiä flexia lyhyemmäksi.
On ennustettu niin vaihtelevaa säätä taas, että apn kannattaa jäädä talviunille sinne pottukuoppaan. Me kerrotaan sitten keväällä, joko kannattaa tulla ulos valittamaan huonoa kesää.
Mä ehkä hätyytän Porvoon vapaapalokunnan tarkistamaan, että sulla on kaikki ok...
Varmaan sulla jo akkukin loppu kännykästä. Ethän sä voi ees pitsaa tilata jos ei oo virtaa.
Kävelin juuri perunamaasi ohi ja varret alkaa ruskettua. Nouse nyt ainakin viikon päästä viimeistään nostamaan perunat.