Miksi petät puolisoasi vakisuhteessa???
Niin olen varmaankin vanhanaikainen M40.Miksi mennä suhteeseen jos pitää pettää. Se ei riitä selitykseksi, meille tulee vauva, ukko kaljottelee, olen reissuhommissa jne jne. Minun käsitykseni on se että suu on muuhunkin olemassa kun mulkun imemisen tai pillun nuolemiseen. Eikö osata puhua? eikö voi erota? eikö voi olla sinkkuna?. Ei eroaminen ole huonompi asia siihen verraten kun tulee petetyksi. Olen itsekkin ajatellut vierasta naista vaikka meillä on lapsia, sinkut ovat asia erikseen tai ryhmäseksi koska ne tehdään luvalla. Onko vieraissa käyminen sen takia mukavaa kun siinä on kiinni jäämisen vaara?. Tai akka/ukko teki niin väärin että kostan ja menen vieraisiin?. Joskus ajattelin että sinkkuna oleminen olisi mahtavaa, vois naida ketä haluaa, sitten tuli mieleeni että mitä minä kenenkään perhettä hajottamaan vaikka ei toinen osapuoli kiinni jäisikään, mutta näin tiedän käyneen. Meillä on puhuttu paljon seksistä mistä kumpikin pitää ja naitu ihan helvetisti. Ei ollut aikomus saarnata, mutta antaa ajattelemisen aihetta. Eli naikaamme.
Kommentit (9)
Koska se on kivaa!!!!! You only live once
Koska mies ei anna seksiä. Älkää olko pihtareita niin ei tarvitse hyppiä vieraissa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 00:19"]
Koska mies ei anna seksiä. Älkää olko pihtareita niin ei tarvitse hyppiä vieraissa.
[/quote]
Juuri niin, kun nainen saa riittävästi kullia, uskompa ettei menis vieraisiin.
Sama koskee naisia kun annatte pillua miehellenne riittävästi niin uskoisin toimivan. Suuseksi auttaa asiassa myös. Täällä kerran luin että en pidä suuseksistä kokeiltu on. Joo jos kumppani ei osaa asiaansa niin toinen ei varmaan pidä siitä. Hommatkaa pokeleffa niin siinä saatte suuseksiin opetusta. Nimimerkillä. Kokemusta on.
Seurustelen rakastajani kanssa vain satunnaisesti, emme vakituiseen. Rakastajaltani saan nautinnollista seksiä, jota mieheni ei valitettavasti pysty tarjoamaan. Avioero ei tule kysymyksee, koska en halua luopua saavutetusta elintasosta. Vaikutusvaltaisen mieheni kanssa on myös todella kiva "edustaa" paremmissa piireissä, joihin minulla ei yksin olisi mahdollisuustta päästä mukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:49"]
Seurustelen rakastajani kanssa vain satunnaisesti, emme vakituiseen. Rakastajaltani saan nautinnollista seksiä, jota mieheni ei valitettavasti pysty tarjoamaan. Avioero ei tule kysymyksee, koska en halua luopua saavutetusta elintasosta. Vaikutusvaltaisen mieheni kanssa on myös todella kiva "edustaa" paremmissa piireissä, joihin minulla ei yksin olisi mahdollisuustta päästä mukaan.
[/quote]
Naapurin nainen on tosi seksikäs 43 ja ukko kun petolinnun perse. Rahaahan sillä ukolla on ihan hemmetisti, en kyllä näe siinäkään mitään muuta kun raha. Raha tekee sokeaksi.
Miksikö? Olen nelikymppinen nainen, hyvä liitto ja lapset. Kunnollinen mies, hyvää seksiä, mukava työ ja elämä mallillaan kaikinpuolin. Kokeilunhalu, intohimo, kaipaus. Tunne olla haluttu, nainen. Erilainen seksi, vaihtelunhalu. Se on mikä minut ajaa vieraan syliin. Minulla on vakituinen kumppani jonka kanssa salaa tapaamme, satunnaisesti. Tapaamiset auttavat jaksamaan.
Olen onnellinen enkä todellakaan voisi erota. Miksi pitäisi. Minulla on täydellinen elämä.
Minulla kanssa (vakituinen) rakastaja jo 7 kuukauden ajan. Näemme n. 2 kertaa kuussa. Petän, koska kotona en saa - ja jos saan (n. 4 kertaa vuodessa), seksi on todella huonoa.
Rakastan kuitenkin aviomiestäni ja meillä on muuten erittäin hyvä suhde. Ei tulisi mieleenikään jättää häntä vain, koska hän ei makuuhuoneessa minua kykene tyydyttämään. Ei se kuule aina ole niin mustavalkoista...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 14:56"]
Minulla kanssa (vakituinen) rakastaja jo 7 kuukauden ajan. Näemme n. 2 kertaa kuussa. Petän, koska kotona en saa - ja jos saan (n. 4 kertaa vuodessa), seksi on todella hu
Rakastan kuitenkin aviomiestäni ja meillä on muuten erittäin hyvä suhde. Ei tulisi mieleenikään jättää häntä vain, koska hän ei makuuhuoneessa minua kykene tyydyttämään. Ei se kuule aina ole niin mustavalkoista...
[/quote]
Juuri niin...ei se ole aina mies joka pettää eikä nainen joka ei anna....eikä nää asiat siis sitä myöden ole mustavalkoisia....
miksi pilata suhde sexittömyyteen jos toi turvallisesti saada tyydytystä muualta?
M43nääsville
No, vastataan sitten miksi. Kun haluttaa. Toinen osapuoli ei hyväksyisi vieraissa käymistä eli luvan kanssa ei tule tapahtumaan. Katson itse, että pettäminen on parempi kuin hyvästä parisuhteesta eroaminen.
Jaa miksi pettää jos parisuhde on hyvä? Joku haluaa syödä sekä pihviä että porkkanaa. Toinen haluaa omaa sekä vierasta. Oma käsitys seksin kuulumisesta vain, ainoastaan ja yksinomaan parisuhteeseen on erilainen kuin puolison. Tämä on asia, josta on erittäin vaikea päästä neuvotteluratkaisuun, enkä oikein tiedä, onko "oikeaa" ratkaisua olemassakaan. Joko toinen tulee petetyksi tai toinen jää paitsi osaa seksuaalisuudestaan.