Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Ensikot torstaina 20.07.2006~~~

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juttu, nyt vaan loputkin lussajunaan.

Oma fiilis ei oo mitä parhain eli:

ON varotus: mulla on tänään ollut hormonit ihan sekaisin siis aivan pms oireet päällä ja ajattelinkin että kohta se täti kaartaa paikalle kun on tämmönen olo ja voihan hitto kun kävin vessassa niin pyyhkiessä tuli hitunen rusehtavaa siis tosi vähän mutta kuitenkin..oon ihan paniikissa että tässäks tää ny sitte olikin :( soitin jo naistenklinikan päivystävälle sairaanhoitajallekin, mutta hän sanoi että on aika yleistä tässä vaiheessa pieni tuhruilu ja jos ei kipuja ole tai runsasta vuotoa niin ei kannata hätääntyä, helpommin sanottu kuin tehty! Nyt käyn vähän väliä pyyhkimässä jos sitä vielä lisää tulis, no vielä ei ole mutta paniikki on ihan hirmunen..:`(

Vierailija
22/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen visiitti täällä, pakko päästä kattomaan teho-osastoa :)

[color=MediumTurquoise] Killa [/color] Voihan harmistus mitää se testi näytti, mutta vielä ei oo toivo menetetty. Kyllä se sieltä plussaks vielä muuttuu :)

[color=MediumTurquoise] Sadeye [/color] Valtavasti onnea plussasta :) paljon kaikkea liimaa mukaan maha-asukille. Kerrohan sitten ku päivitän sut esittelypinoon plussanneeks vai saakos sitä heti laittaa?

[color=MediumTurquoise] MaryRose [/color] Onnittelut ajokortista

Piinailijoille Plussapölyä valtavasti ja oviksen metsästäjille tsemppiä :) Tietekin vilkutuksia kaikille enskoille :)

Vielä pikaisesti greetaksen galuppiin kootuista selityksistä. Mä luulen, että meillä ensimmäisenä tulis selityksenä et oon kuskina, koska usein olenkin. Toisaalta jokin lääkekuuri vaikuttais sellaiselta pätevältä selitykseltä. Tosin voishan sitä ottaa muutaman alkoholittoman, mutta huomaiskohan ihmiset sen. Kuulin juuri tutultani vähän aikaa sitten että heille on tulossa perheenlisäystä. Hän joi yhdessä illanvietossa missä oltiin samaan aikaan muistaakseni kopparbergin siiderin, mä en ainakaan huomannu silloin illalla että olis ollu alkoholiton. Kuulin vaan jälkeenpäin että siinä tölkissä lukis jossain kohtalaisen pienellä että alkoholiton. Ehkäpä niitä vois sen muutaman ottaa, jos tölkki ei erotu normaalista :).

Omaan navan suuntaan ei mitään ihmeellistä. Tässä sitä mennään päivä kerrallaan eteenpäin ja katotaan mitä tämä kierto tuo tullessaan.

-Sara-Maria-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp sitten vaihtui ykköseksi... tättärä saapui aamuyöstä kovien kipujen kanssa.. Eli ei muuta kun lisää yritystä - onneks se sentään on mukavaa puuhaa!

Killa; olet ihan varmasti kuullut, että toivoa ei saa menettä ennen tätsyn saapumista, mutta kyllä mä ymmärrän noi sun fiilikset.. Jotenkin sitä ei niin jaksa enää uskoa samalla tavalla kun aiemmin. Kaikenlaiset tuntemukset ennen menkkoja on koettu - ilman plussia.. Mutta kuitenkin, peukut pystyssä täälläkin vielä sun plussaa odotellessa!

Nyt hieman hoppu, joten kaikille muille tasapuolisesti plussaonnea!

Oon@ kp 1

Vierailija
24/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA SADEYE!! Hienoa (oikeasti), että toisilla onnistuu helpomminkin!

Liimaa ja tarroja mukaan!!

Oon@

Vierailija
25/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiuduttu...

Ihan ekaks pitää kiittää miten ahkerasti jaksatte kommentoida mun mietintöihin vaikka mä oon ollu niin omaan napaan tuijottaja nykyään. Mutta edelleen korostan etten ole ehtinyt lukea pinoja kunnolla! ;) Meille kun sanottiin sillon, että on sen verran hyvää tavaraa miehellä, että joka päivä voi huoletta yrittää, eivät lopu kesken. =) Mutta tosiaan mietin että noinkohan ne hitaat tukkii reitit sitten nopeilta... No, mene ja tiedä!

Killa: Hyvä että on mieli jo parempi. Mulla on kyllä vahva kutina että sulle se lussa vielä tässä kierrossa tärähtää! ;)

Sadeye: Onnea! Jälleen yksi " uusi" joka ketterästi loikkaa o-puolelle turhia aikailematta! =D

Miauuu: Älä huoli, kaikki on varmasti hyvin! Vaikka totta varmaan sekin, että helpommin sanottu ku tehty! Mutta silti, toooosi moni on puhunut tuhruttelusta alkuraskaudessa! *rutistus*

G: Noi on aina hyviä " valheita" . Juo alkoholitonta, sanoo että on lääkekuuri - ainii Killa, mulla on ollu emätintulehdukseen lääkkeenä sellanen antib. jolla on antabusvaikutus, joten ei ole kovin harvinainen - ja mulla on hyvä ku on kolmivuorotyö niin voin aina heittää että on aamuvuoro, vaikkei oliskaan. Tosin aika moni mun kamuista jo tietää yrityksestä, joten ei ihan kauheen usein tarvii juksata.

ON: 24/28, vielä ei ole täti kaartanut paikalle, vaikka uskoisin ettei kierto ihan tota 28 tällä kertaa ole. Jos ovis oli sillon kp8-9 tienoilla niin pp:thän on jo vaikka mitä! ;) Mutta enpäs testaa vielä! ! ! ! ! Nyt painun nukkumaan ja varaudun siihen että tämä hyvä mieli lähtee pian livohkaan! Hyvää yötä, ystäväiseni!

Vierailija
26/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sadeye +++++

Tuntuu, että nyt on moni plussannu vähällä aikaa, IHANAA!

MaryRoselle onnittelut ajokortista.

Oon@77lle pahoittelut täditä, mutta eikun uutta yritystä vaan kuten itsekin totesit.

Ketäs vielä piinaili? Tsemiä piinailuun ja toivotaan paljon plussia.

Ja joku miun lisäksi koetti pogailla ovista. Mie en ole ainakaan vielä napannut, mut nyt onkin vasta kp 12, joskos se ylihuomenna löytyis ;) Toivotaan ainakin...

Galluppiin sen verran, että en oikein tiiä hyviä selityksiä juomattomuuteen. Antibiootit on ehkä vähän huono selitys, koska se ei estä alkon käyttöä, jos muistaa lääkkeen ottaa just ajallaan, eikä oksentele! Harvoilla antibiooteilla on enää haittavaikutuksia alkon kanssa. Kuskina olo menee läpi joillain ja joskus. Mut en tiiä. Alkoholittoman siiderin laitto pulloon on hyvä!

Henk.koht en mitään selityksiä käyttäisi, vaan sanoisin kuinka asia on. Suurinosa kavereista tietää, että yritetään vauvaa, samoin miun vanhemmat ja siskot. Ei mitenkään mainosteta, että on yritys päällä, mut ei sitä kierrelläkkään. Jos joku kysyy, että millonkas teille tulee perheenlisäystä, niin ollaan ihan suoraan sanottu, että heti kun vaan on tullakseen ja että kova on yritys ;) Jotenkin vaan tuntuu helpommalta kun ei tarvii sitä salailla. Nykyisin on jopa ihan tosi helppoa puhuu kavereille ja siskoille asiasta. Siitä, että ei ole vielä tärpännyt ja että nyt kokeillaan ovista pongata testein. Mitä avoimempi on ollut, sitä helpommaksi asiaksi sen kertominen on tullut.

Viikonloppuna on suuret sukubailut ja luulen, että monikin kysyy, että millonkas teille... Sielläkin aijotaan kaikille sanoo, että yritetty kyllä on :). Oon muuten koko viikonlopun nettipimennossa kun nuo juhlat on " korvessa" ;)

Tuntuu muuten, että moni plussannut on juonut greippi mehua plussa kierrossa (tunnustan, että niin teen tässä kierrossa miekin). Kertokaas mulle mikä sen taika on, tai mikä sen väitetään olevan? Samoin noi vitamiinit, miten ne vaikuttaa?

Plussa tuulia kaikille ja vauvaliimaa ja tarrasukkia plussanneille!!!

'

T:Remukka

Vierailija
27/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]eli noista vitamiineista. Mitä vitamiineja yritysvaiheessa suositellaan käytettäviksi? Kertokaas joku joka asiasta tietää! Kiitosh![/b] Nyt Titi lähtee yrittämään onko miehellä pupuiluintoa, meinaan ovis joko lähestyy, tai sitten se oikean munasarjan jomotus oli jo ovis, koska tänään ei ole koskenut enää ollenkaan? *pohtii että mitäs hittoa...* Mutta ompahan tulossa hemmetin lyhyt kierto jos ovis jo oli ja meni, tiedä sitten, tänään olin kyllä huomaavinani limoissakin suuntaa runsaampaan. No mutta silti, ei se pupuilu ainakaan haittaa tee ;) He he hee. Öitä toivottelen yökyöpeleille jotka tulee vielä kukkumaan tänne!

Vierailija
28/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rutistuksesta! aika apea on mieli vielä ja kuuntelee jokaista rasahdusta elimistössä että onko normaalia, on tää raskautuminen ja sen yrittäminen todella piinallista aikaa, ensin yritetäään ja yritetään ja sit pelätään että onko sielä mitään ja meneekö kesken..toivottavasti tää nyt ois sit vaan sitä yleistä mutta pelottaa ihan hirveesti. Sullakin on hirveen jännät paikat, hirveesti toivotaan sinulle täällä plussaa bd bd!

ja samalla siis kaikille piinailijoille hirveesti plussaonnee, toivotaan että kaikkien piinailut loppuu pikaisesti ja saadaan runsaasti pysyviä plussia!

Rapusiskolle vilkutukset ja onnittelut ajokortista!

vilkutukset myös Killalle ja Desejolle ja NellaMaijalle ja tietysti kaikille muillekin enskoille tasapuolisesti!

huolestunut nauku

Vierailija
29/29 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksestä, toivottavasti sitä ei joudu poistamaan....

tää on nyt tosi pessimistinen

plussasäteilyä sinulle+++