Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän kova flunssa rv 38 :(

Vierailija
11.11.2013 |

Onko kohtalotovereita? Mieli tosi maassa ja ääni ei kulje, en muista koska olisin viimeksi ollut näin kipeänä :( 

Onko jollain kokemuksia synnyttämisestä flunssassa? Se olisi varmaankin aivan kamalaa!! (sori, pakko vähän avautua...)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rv 34 kova flunssa ja se otti kyllä lujille. Onko sinulla muita lapsia?

Vierailija
2/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohta 3-vuotias, hän sairasti ensin 2 viikkoa ja nyt on sitten mun vuoro. Menee koko äitiysloman alku tässä sairastellessa :(  En oikein löydä sopivaa asentoa, missä yskiä kun tuntuu, että maha repeää...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama päällä tosin rv 34 meneillään. Ja viimeistä viikkoa töissä, josta en voi ottaa saikkua kun opetan samalla sijaistani työtehtäviin. 

Öisin ei muutenkaan saa nukuttua ja nyt vielä tämä tauti, jota ei edes voi kunnolla lääkitä. 

Ja joo, kotona ennestään lapsia. 

Voimia meille itse kullekin.

Vierailija
4/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Ajattelin ehdottaa,että  menet nukkumaan, mutta eipä se ole mahdollista kun on esikoinen siinä kaverina. Toivottavasti ehdit parantua ennen kuin synnytys käynnistyy. :)

T: ensimmäisen synnytyksen ajan oksentanut kokoajan ja toisen synnytyksen edeltävän viikon oksensin niin, että menin ambulanssilla sairaalaan.

Vierailija
5/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa, vatsatauti olisi ehkä vielä hirveämpi tässä :/ Joo, tuo nukkuminen olisi aika houkuttelevaa, mutta ei nyt ihan onnistu. Onneksi taapero on sen verran itsenäinen jo, ettei minun koko ajan tarvitse olla perässä juoksemassa. Olisi vain hyvä jaksaa vähän ulkoilla, mutta taitaa mennä piirettyjen katseluksi tämä päivä, taapero tuskin laittaa hanttiin siinä :)

Kiitos tsempistä, toivon todella, että tämä menee ohi pian ilman mitään jälkitauteja...

ap

Vierailija
6/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle, joka olet vielä töissä myös voimia... Itse olisin kyllä tässä flunssassa sairauslomalla, oli perehdytettävää tai ei.

ap

Vierailija
7/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä synnytin just viime vkolta hirveässä flunssassa. Laitokselle mennessä nenä aivan tukossa , sitkeetä limaa ja repivä yskä. Sektioon jouduin ja yllättäen flunssa meni moneksi päiväksi ohi. En tiedä miksi, mutta niin siinä kävi.

Siis leikkauksen jälkeisenä päivänä olo oli flunssan suhteen tosi ok.

Tosin nyt se alkaa taas hiipimään takaisin, ja aionkin soittaa neuvolaan/lääkärille josko saisin vaikka antibioottikuurin tms. kun ei haava tykkää hyvää jatkuvasta röhimisestä.

Että näin minulla.

Vierailija
8/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Flunssa section jälkeen kuulostaa pahalta! Itse synnytin tämän esikoiseni sectiolla ja rykiminen sen jälkeen ei todellakaan käy päinsä! Toivottavasti saat hyvän hoidon ja paranet pian. Jännää, että flunssa taukosi hetkeksi, ehkä se oli kehon oma tapa keskittyä olennaiseen.

Jos saan kysyä, niin tehtiinkö sinulle sectio nimenomaan tuon flunssasi vuoksi?

ap