Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä syksystä ja talvesta taas selviää

Vierailija
17.09.2020 |

Muutama päivä pimeyttä, tuulista ja sateista. Nyt jo tämä positiivinen ja iloinen persoona on ihan maansa myynyt. Tämä on sietämätöntä tuskaa. Ihmiset menee kauheeta vauhtia eteenpäin katse varpaissa, jos nyt ihmisiä ylipäätänsä näkee. Kaikista huomaa että suoraan sanottuna vitu.... ttaa. Jututkin on ihan erilaisia kuin kesäaikaan, synkkiä. Uutisissa vouhkataan politiikkaa jossa ei ole päätä eikä häntää. Harrastuksissakin huomaa että hauskuus on kadonnut. Ei johdu itse harrastuksesta vaan väsymyksestä jonka syksy aiheuttaa. Kotona en kestä nököttää vaan neljän seinän sisällä. Työ on, mutta vaikka se on ihan jees, onhan se silti välttämätön paha. Vai miksi ihmiset rakastaa olla lomalla töistä. Syksy ja talvi on sama kuin heittäis 60% elämästä pöntöstä alas ja se on paljon se.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Tää on taas se vuodenaika kun itse ihmettelee viiraako päässä kun asuu vapaaehtoisesti maassa jossa puolet vuodesta on tällainen ilmasto. Horroksessahan se menee kun tää alku ahdistus tasaantuu. Keväällä taas herätään henkiin...

Vierailija
2/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihgu syyspimeys. Hygge tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 vuotta olen ollut lähdössä maasta joka syksy. Kadun sitä näin jälkeenpäin etten ole lähtenyt. Nyt on jo myöhäistä.

Vierailija
4/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan tätä! Olen kesäkuusta lähtien laskenut päiviä että saisin taas tuntea nämä raikkaat, viileät tuulet :). Asuntokin pysyy taas viileänä.

Vierailija
5/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygge!

Ota kaikki selvää hyggestä mitä ikinä voit ja toteuta ne.

Minttukaakao, punaviini, baileys, glögi, pataruoat, lampaantaljat, takkatuli, kynttilät, lemmikit, villasukat, toppatakit, ystävät syömään ja viettämään iltaa...

Vierailija
6/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä: Ostan vaikka viime penneillä niin hyvät ja niin upeat syys/talvivaatteet että oikein haluan mennä ulos.

Joka krt kun pukee päälle pitää tietää että ei kastu eikä tule kylmä, jaloissa on hyvä tunne, ja värit saa sut näyttämään niin hyvältä kuin vain voi.

Ei pidä värjötellä!

Se on paras tapa varmistaa mukavuus seuraavat 7kk.

Vierailija
7/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muinakin vuosina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi