Oletko kateellinen vessapassin omistajille?
Pääsemme joskus ilmaiseksi muille maksullisiin vessoihin. Samoin olen saanut käyttää yksityishenkilöiden wc-tiloja!
Kommentit (9)
Oletko kateellinen meille, joilla ei ole paskomisongelmia eikä niihin liittyviä pakkomielteitä?
En todellakaan ole kateellinen kellekään, jonka elämä pyörii oman suolen ympärillä.
Ei ole tapana kadehtia ihmisten sairauksia, päin vastoin.
Oletko kateellinen niille jotka eivät ripuloi? En käy maksullisissa vessoissa, hyi hitto mitä lääviä.
en vitussa. ap, vedä huvikses pää pois perseestäs; maailma ei pyöri teidän erikoislumihiutaleiden ympärillä.
Ap taitaa olla provo, mutta itse olen myös törmännyt ihmisiin, jotka ovat oikeasti kateellisia ja katkeria vammaisten ja sairaiden saamista eduista, apuvälineistä ja tuista jne. Jonkinlainen sairaus varmaan sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla provo, mutta itse olen myös törmännyt ihmisiin, jotka ovat oikeasti kateellisia ja katkeria vammaisten ja sairaiden saamista eduista, apuvälineistä ja tuista jne. Jonkinlainen sairaus varmaan sekin.
Jep. Jos ei muuta keksitä niin ängetään invaparkkiin.
Eikö vessapassilaisten pitäisi ennemmin olla kateellisia passittomille joilla on normaali pidätyskyky ja toimiva suoli?