Miksi teiniäidit-sarjassa ei ole 20-25-vuotiaana lapsensa saaneita?
Kommentit (30)
Miten teiniys sinusta määrritellään?
20-25-vuotiaat eivät ole enää teini-ikäisiä. Josset tiennyt, nyt tiedät.
Vain porvoossa on yli 19 vuotiaita teinejä...
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 09:28"]
20-25-vuotiaat eivät ole enää teini-ikäisiä. Josset tiennyt, nyt tiedät.
[/quote]
Näinpä.
Jos et tiennyt niin nyt kerron. Sana "teini" tulee englanninkielestä: ...sevenTEEN, eighTEEN, nineTEEN. Sen jälkeen ei olla enää teinejä.
Ikis täällä provoaa. Painuis vittuun mokoma mt-potilas. Palstan ilmapiiri on paljon kevyempi kun tuo yks hullu ei täällä sekoile.
Harva ehkä henkisesti teinejä. Itse kylläkin käyttäisin termiä "nuori"
Mä yhtäkkiä tajusin, että mun äitihän on ollut "teiniäiti". Oli kyllä ensimmäisen lapsen saadessaan jo 19 ja ollut vuoden naimisissa.
En osaa mieltää teiniäidiksi sellaista, joka on ollut täysi-ikäinen jo raskaaksi tullessaan. Sen ikäisellä voi periaatteessa olla jo ammattikin nykypäivänäkin.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:41"]
Jos et tiennyt niin nyt kerron. Sana "teini" tulee englanninkielestä: ...sevenTEEN, eighTEEN, nineTEEN. Sen jälkeen ei olla enää teinejä.
[/quote]
twentyfivteen
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 11:23"]
[/quote]
twentyfivteen
[/quote]
Urpo.
itse sain ekan lapseni 19v enkä kokenut olevani mikään teiniäiti.teinit on 16-18v
[/quote]
twentyfivteen
[/quote] Kaksikymmentäviisitoista? Anteeks mitä
[/quote]
twentyfivteen
[/quote] Kaksikymmentäviisitoista? Anteeks mitä
teinit on kylläkin 13-19.
Ja tää ei ole mikään mielipidekysymys.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 11:30"]
[/quote]
twentyfivteen
[/quote]
Urpo.
[/quote]
Kai tuo oli vitsi.... minä ainakin nauroin.
Jos mä nyt vaikka sanoisin teille, että muutin teininä omilleni, niin ajattelisitte varmaan, että olin alaikäinen.
Tosiasiassa liki kaikki meidän lukioluokalta muutti: oltiin 18-19-vuotiaita ylioppilaita ja lähdettiin opiskelemaan. Ihan normaalia siellä, missä ei ole jatko-opintoja lähimpään sataan kilometriin ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 09:23"]
Ovathan tuon ikäisetkin teinejä.
[/quote]
Vain kieroutuneen av-mamman mielestä. Normaalimaailmassa teini tarkoittaa 13-19-vuotiasta,veisi vähän niin kuin pohjan koko ohjelmalt,jos mukaan pääsisi aikuisia äitejä. Mitä taas tulee henkiseen kypsyyteen,kaikki eivät aikuistu koskaan.
Oon pitänyt taukoa täältä, ja vieläkin näitä aloituksia :o että joku jaksaa...
Vitsi sä oot väsyny tyyppi.