Banaania täytekakkuun!
Miten laitatte banaania täytteeksi (mansikkahillon kaveriksi)? Pilkotteko vaan vai soseutatteko?
Kommentit (16)
Hyi, miksi ihmiset survovat sitä banaania sinne kakkuun? Eikö joku muu täyte sopisi paremmin? Banaani tummuu ja liittaantuu ja kaikki kakut maistuvat sittten vain banaanille. Ainakin voisi varoittaa vieraita eikä kehua kakkua mansikkakakuksi vaan banaanikakuksi.
Kuule, pistä se banaani sinne minne ei aurinko paista.
Soseutan,mutta ei ihan muusiksi. Ja oikeasti banaani on ihan ok kakun välissä, kosteuttaa kivasti ja maistuu hyvältä.Silmät voi pistää kiinni,jos ei kestä katsoa.
Viipaleet, ei imeydy niin paljon. Nam!
Muussaan haarukalla sopivaksi =) ja sekoitan mansikkasurvokseen, enkä kerro että kakussa on banaania vaan sanon mansikkakakuksi ja nauran kun ihmiset yökkää, aaaahhhahahahahahhhhaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Fiksuinta aina olisi kertoa mitä siinä kakussa on, tai ainakin tietää että sitä tarjotaan ihmisille jotka eivät ole allergisia banaanille. Meikällä se kakku jäisi syömättä, vaikka itse olisin palan ottanut ja selviäisi että siellä on banaania eikä asiaa ole kerrtottu.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:15"]
Fiksuinta aina olisi kertoa mitä siinä kakussa on, tai ainakin tietää että sitä tarjotaan ihmisille jotka eivät ole allergisia banaanille. Meikällä se kakku jäisi syömättä, vaikka itse olisin palan ottanut ja selviäisi että siellä on banaania eikä asiaa ole kerrtottu.
[/quote]
Voi nyyh....etkö voi kysyä ihan itse,jos olet noin rajoitteinen,että et ole allerginen,mutta vedät herneen nenuun,jos ei ole esitelty tarjottavia riittävällä intensiteetillä...?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:15"]
[/quote]
Voi nyyh....etkö voi kysyä ihan itse,jos olet noin rajoitteinen,että et ole allerginen,mutta vedät herneen nenuun,jos ei ole esitelty tarjottavia riittävällä intensiteetillä...?
[/quote]
No on noita idiootteja jotka eivät sitä aina kerro...Vastataan vaan että kyllä sä sitä voit syyä tai että juu ei ole banaania ja sit ottaa niin onkin.
Ja kuka väitti että en olisi allerginen?! Niin, eihän banaanille voi av-mammojen mukaan kukaan olla edes allerginen...
Ai pitääkö vieraille pitää nykyään selostaa tarjottavien ainesosatkin ennen syöntiä :D?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 11:03"]
Ai pitääkö vieraille pitää nykyään selostaa tarjottavien ainesosatkin ennen syöntiä :D?
[/quote]
Nyt kun lapsellani on todettu vaarallinen allergia, arvostaisin kovasti jos leipomusten tarjoaja selostaisi mitä aineksia kakussa on. :) Yleensä tietty kysyn itse. En pahastu jos en saa tuoteselostetta pyytämättä, harva tulee ajatelleeksi vieraiden allergioita tai niiden vakavuutta varsinkaan jos vieraat ovat sellaisia joita ei kauhena usein tapaa / tunne niin hyvin.
Banaanista tykkään kakun täytteenä kovasti, mieluiten mössönä mansikoiden kanssa. :)
Juuri eilen olin kylässä, jossa oli tarjolla täytekakkua banaani-mansikkahillotäytteellä. Se kirvoitti keskustelun siitä, mitä täytekakkuun pitäisi laittaa täytteeksi ja 100% seurueesta oli sitä mieltä että banaania ja mansikkahilloa :). Ja banaani tietysti muussattuna!
Banaani on todella yleinen allergeeni. Jos ei ole 100% varma, että se sopii kaikille, niin en laittaisi ollenkaan.
15 - ai miten yllättävää että kyläpaikassa kehuttiin juuri sitä kakkua, mitä siellä oli tarjolla :o
Ihan sama, mutta mielummin pilkottuna.