Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysvaatteita ei meinaa löytää mistään!

Vierailija
09.11.2013 |

Mistä olette löytäneet äitiyshousuja?

Olen vimmatusti etsinyt tummansinisiä masuresorillisia äitiysfarkkuja, jossa ei ole mitään kulutuksia. 

Kävin Helsingin Itiksessä, jossa selvisi että ainoa liike koko kauppakeskuksessa joka myy äitiysvaatteita oli H&M. Siellä vaatteet löytyvät pitkän pyörimisen jälkeen kauimmaisesta nurkasta, joka oli yksi sekamelska. Ja kaikki farkut olivat kulutettuja ja kokoja ei löytynyt läheskään kaikista malleista. Zarasta ja Stokkalta sanoivat että äitiysvaatteita löytyy vain keskustan liikkeistä.

Osaako kukaan sanoa löytyykö tuolta keskustasta edellä mainituista liikkeistä niitä etsimiäni farkkuja? Ja mitä muita liikkeitä keskustasta löytyy jotka myyvät mammahousuja? Bebesissä Kampissa niitä taitaa ainakin olla.

Nettikauppojakin olen miettinyt, mutta oikean koon valinta mietityttää. Olen nimittäin hyvin pienikokoinen (tätä mahaa lukuunottamatta) ja lyhyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka niitä edes tarvii? Mä en ainakaan tarvinut ollenkaan. t. 2 lapsen äiti

Vierailija
2/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boobilla on hienot tummansiniset farkut ilman kulutuksia mutta ne on pitkille hyvät, jos osaat lyhentää niin ehkä sitten. Itse olen 180 cm ja mulle ne on sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut jotain matalalantiofarkkuja? Mulla on mennyt läpi raskauksien sellaiset ihan tavalliset, ei niin korkeavyötäroiset housut. Viimeisellä kuulla jätin napin auki ja käytin vähän pidempää paitaa.

Vierailija
4/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse kävin ostamassa tänään Espoossa olevasta lastentarvikeliikkeestä kolmet äitiyshousut, joista yhdet oli juurikin tuollaiset tummansiniset kulutuksettomat. Lisäksi ostin tosi kivannäkösiä imetyspaitoja ison pinon (en oo tiennyt, että imetysvaatteetkin voi olla noin kivoja, myyjälläkin oli päällä).

mä olen ajatellut, että kiva satsata kuitenkin näihin vaatteisiin, kun odotusaika on kuitenkin useamman kuukauden, ja imetysaika todennäköisesti vielä pidempi.

Vierailija
5/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita Boobin housuja saa? Menen heti ensi viikolla etsimään :) Lyhentäminen ei nimittäin ole mikään ongelma, tälläisenä alle 160cm kääpiönä on saanut tottua.

Ja kakkoselle tiedoksi, että ihmisiä on erilaisia ja heillä erilaisia ruumiinrakenteita. Ennen raskautta käytin koon 32 (26 tuumaa) farkkuja. Housut menee vieläkin hyvin jalkaan, mutta ei kyllä mee nappi kiinni. Ja työni puolesta en voi (enkä haluaisikaan) käyttää mitään lököhousuja tai vesirajalle jääviä farkkuja.

Vierailija
6/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vitonen liikkeen nimi. Mminäkin haluan tuollaisia imetyspaitoja.

Vierailija
7/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, saako täällä "mainostaa".? Mutta samassa rakennuksessa Olarissa on lastentarvikekirppis nella&nuttu, ja tarjoustalo Ainakin. Lisäks siellä kirppiksen vieressä oli joku pieni lastenkauppa kanssa, missä oli muuttomyynti -50%, mutta jäljellä vaan kokoja xl ja xxl yms. Lisäks se oli auki tosi idioottimaisesti, 14-16 o.O

mutta siinä alakerrassa siis. Samassa liikkeessä oli myös vaunuja ja lastenistuimia ja sellasta, olin ihan "ihmeissäni" kun siellä olikin kattavasti myös vaatteita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä