Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte tällaisesta miehestä?

Vierailija
16.09.2020 |

Käyn säännöllisesti erään suomalaisen kaupungin avantouintipaikan saunalla, jossa tietysti tapaan paljon muita vakiokävijöitä. Heitä on tietysti joka lähtöön, mutta yksi heistä on pistänyt silmään kahdesta syystä: 1. käyttää todella pieniä, kaiken paljastavia uimahousuja ja 2. on selvästi todella vaatimattomasti varustettu niin kivesten kuin peniksenkin osalta. Muuten on sinänsä hyväkuntoinen ja -näköinenkin. Nyt tässä mietin, pitäisikö miestä ihailla itseluottamuksesta vai sääliä onnettomasta varustuksesta? Itse en nimittäin tuollaisia housuja jalkaani pistäisi, jos niissä ei täytettä yhtään enempää olisi.

Niin ja ihan siis heteromies olen, mutta kiinnittänyt vaan asiaan huomiota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä postaustasi. 42 vuotta olen elänyt enkä ole kertaakaan kiinnittänyt huomiota toisten miesten uimahousuihin tai niiden sisältöön. Olen ymmälläni.

Vierailija
2/6 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ajattelen, että olisiko aika tulla kaapista ulos? Homous on nykyään hyväksytympää kuin luulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ajattelen, että vaikka iso pullotus pienissä uikkareissa onkin todella seksikästä on hienoa, että tämä mies uskaltaa esiintyä noissa housuissa, vaikka pullotusta ei olekaan. Ehkäpä hänellä todella on hyvä itsetunto.

Vierailija
4/6 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy peruskoulu loppuun, hanki itseäsi kiinnostava ammatti ja jotain kivoja harrastuksia, niin ei tarvitse täyttää elämäänsä tuollaisilla jonninjoutavuuksilla. Sitä mieltä olen.

Vierailija
5/6 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvailemasi mies kuulostaa normaalilta aikuiselta, sinä taas kuulostat epäkypsältä mieslapselta.

Vierailija
6/6 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ajattelen, että olisiko aika tulla kaapista ulos? Homous on nykyään hyväksytympää kuin luulet.

Näin. Useimmat miehet jotka mittailee toisten miesten varustuksia ovat ho moja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi