Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin deittinaisen parvekkeelle räpläämään kännykkäänsä ja lähdin kotiin.

Vierailija
16.09.2020 |

Puhelin piipitti pitkin iltaa ja kova kiire oli aina tupakalle.
Antoi sellaisen vaikutelman, ettei muita olisi, mutta niinhän se totuus taas tuli selville.
Minkäänlaiseen "kilpakosintaan" en rupea, koska se on todella epäreilua.
Täällä kyseltiin niitä turn off tilanteita, niin tässä on ainakin henkilökohtaisesti sellainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mikäli nainen räplää koko ajan puhelintaan tai pälyilee koko ajan ympärilleen, kannattaa hänet jättää välittömästi.

Vierailija
2/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsuin aikoinaan naisen kotiini treffeille. Ei katsonut silmiin puhuessaan ja koko ajan vastaili tauotta joihinkin viesteihin. Sanoin tunnin sitä katseltuani, että taitaa olla parempi kun lähdet menemään. Ei tarvinnut olla ystävällisempi kun oli niin epäkunnioittava minua kohtaan. Lähti kuin hauki kaislikosta onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin olisin tehnyt. Treffeillä känny pidetään äänettömällä laukussa tai taskussa.

N

Vierailija
4/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut2 kirjoitti:

Jep. Mikäli nainen räplää koko ajan puhelintaan tai pälyilee koko ajan ympärilleen, kannattaa hänet jättää välittömästi.

Tai mies. 

Vierailija
5/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä kännykkä mukana ulkona liikkuessa. 

Vierailija
6/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Onko siihen jokin tietty syy?

Vierailija
7/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä jos joku soittaa tai voi soittaa myöhemmin ja säteilyä saan vähemmän.

Vierailija
8/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun deittimies halusi koko ajan kuvata mua. Tapahtui siis tänä kesänä. Ensin piti saada pari kuvaa, että "muistaa" minut. Sitten piti kuvata aivan kaikkea: sormia, varpaita, korvia ja hiuksia. Jossain vaiheessa sitten sanoin, että eiköhän tämä ala olla tässä. Jos siitä ikinä olisi edetty, niin tiedän kyllä mitä olisi halunnut kännykällänsä kuvata.

Vierailija
9/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä sillä kännykällä voi muutakin tehdä kuin pitää yhteyttä muihin deitteihin. Mutta olisin itsekin lähtenyt, jos ei seura kiinnosta edes tuon vertaa. 

Vierailija
10/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun deittimies halusi koko ajan kuvata mua. Tapahtui siis tänä kesänä. Ensin piti saada pari kuvaa, että "muistaa" minut. Sitten piti kuvata aivan kaikkea: sormia, varpaita, korvia ja hiuksia. Jossain vaiheessa sitten sanoin, että eiköhän tämä ala olla tässä. Jos siitä ikinä olisi edetty, niin tiedän kyllä mitä olisi halunnut kännykällänsä kuvata.

Moni mies tai miehen markkina-arvon omaava nainen olisi varmaan kyynelehtinyt ilosta jos joku olisi noin kiinnostunut hänen vartalosta ja hiuksista. 

Vierailija
11/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on deiteillä mukana oma elokuvaryhmä. He myös äänittävät keskusteluni.

Vierailija
12/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä välttämättä muita ole, mutta onhan tuo sen verran tympeää käytöstä että ymmärrän pakit. Kannattaa kuitenkin huomioida, että aina näissä on olemassa pieni mahdollisuus, että tuollainen käytös kumpuaa henkilön ujoudesta ja hermostuneisuudesta treffitilanteessa.

Vierailija
13/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mee pois vaan...

Vierailija
14/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa jo pelottavalta. Toisia treffejä tuskin tuli?

Vierailija
15/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä sillä kännykällä voi muutakin tehdä kuin pitää yhteyttä muihin deitteihin. Mutta olisin itsekin lähtenyt, jos ei seura kiinnosta edes tuon vertaa. 

Ei tuossa jäänyt mitään epäselvää, kun se puhelin myös soi kerran ja katsottuaan kuka soittaa, sulki välittömästi. Sitten tuli kiire parvekkeelle.

Vierailija
16/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks mimmi tuli kutsuttuna meille kotiin.

Sisään päästyään ensimmäiset 45min hän roikkui ikkunassa tupakoiden ja kaverinsa kanssa puhelimessa jutellen. Loput 15min näpytti intensiivisesti muuten vaan.

Ehdin sinä aikana hoidella itseni kahteen kertaan, joten tunnin kohdalla otin puhelimen typykän kädestä, heitin rappukäytävään ja mimmi loikki perässä.

Toisia treffejä ei tullut.

Vierailija
17/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä jos joku soittaa tai voi soittaa myöhemmin ja säteilyä saan vähemmän.

Sama juttu. Miksi pitää puhelinta mukana jos ei odota puhelua tai ei ole mitään syytä soittaa kenellekkään? Lisäksi ilman puhelinta liikkuessasi olet näkymätön.

Vierailija
18/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tai miehen markkina-arvon omaava nainen olisi varmaan kyynelehtinyt ilosta jos joku olisi noin kiinnostunut hänen vartalosta ja hiuksista. 

Suurin osa naisista pitää tuollaista kuvaamista vain outona, jopa sairaana. Väitän että äärimmäisen harva nainen tuollaisesta outoudesta pitää, oli markkina-arvo sitten mikä tahansa. Mut sinähän nyt et naisia tunne yhtään, joten onkokaan ihme että luulet naisten tästä pitävän.

Vierailija
19/19 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista pitää tuollaista kuvaamista vain outona, jopa sairaana. Väitän että äärimmäisen harva nainen tuollaisesta outoudesta pitää, oli markkina-arvo sitten mikä tahansa. Mut sinähän nyt et naisia tunne yhtään, joten onkokaan ihme että luulet naisten tästä pitävän.

Kokeile lihoa 20kg, vanhentua 20 vuotta tai kaataa happoa naamallesi (en suosittele oikeasti, se oli vain ajatusleikki) ja ole sitten vielä 10 vuotta yksin tai ilman mätsejä ja sitten voi kuvaaminen ruveta maistumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän