Mitä mieltä ihmisistä jotka kutsuvat muita lampaiksi?
Lammas tarkoittaa palstan perusteella elämäänsä tyytyväistä ihmistä, joilla koulut käyty, hyvä työpaikka sekä ruumiillinen ja henkinen kunto reilassa ja yleensä rinnalla samanlainen kumppani. Lampailla usein myös tavallisia lapsia iloineen ja suruineen mikä on raskauttavaa.
Kommentit (50)
Typerät nollat huutelevat puskista paremmilleen. Kai se on "voimaannuttavaa".
Lampaista puhuvat jostain syystä etenkin persujen kannattajat. Mitä he itse sitten ovat? Yksinäisiä susia?
Vierailija kirjoitti:
Lampaista puhuvat jostain syystä etenkin persujen kannattajat. Mitä he itse sitten ovat? Yksinäisiä susia?
Yksinäisiä pässejä. Sosiaalisten kontaktien puutteen turhauttamia, täynnä patoutunutta aggressiota.
Sellainen vähän yksinkertainen reppana.
Ovat syrjäytyneitä. Eivät itse ole päässeet mukaan laumaan.
Mielestäni tuo tarkoittaa nimenomaan elämään tyytymättömyyttä ja oravanpyörässä juoksemista, ihmiset jotka tekee kaiken mitä käsketään töissäkin miettimättä lopputulota, oli oteaan vaan lisää ja lisää pomon meliksi ja sitten uuvutaan ja vaihdetaan töitä ja jäetään se pommi muille ym. Elämä on kulissia ja suorittamista. Terminä kyllä lammas on kyllä vähän ärsyttävä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo tarkoittaa nimenomaan elämään tyytymättömyyttä ja oravanpyörässä juoksemista, ihmiset jotka tekee kaiken mitä käsketään töissäkin miettimättä lopputulota, oli oteaan vaan lisää ja lisää pomon meliksi ja sitten uuvutaan ja vaihdetaan töitä ja jäetään se pommi muille ym. Elämä on kulissia ja suorittamista. Terminä kyllä lammas on kyllä vähän ärsyttävä tässä.
Eikä lammas mahdu oravanpyörään kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lammashan menee lauman mukana vaikka rotkoon jos lammasjohtaja on seonnut eikä tajua mitä tekee.
Vähän hukassa olevia. 50% oikeassa kuitenkin ..
Zinc
Lammas termiä muista käyttävät lähinnä itse syrjäytyneet, jotka tämän vuoksi kuvettelevat, etteivät ole "laumaeläimiä" kuten lampaat. Eivät reppanat tajua kuinka iso lauma syrjäytyneet ovat.
Lampaat on saamattomia laumassa määkijöitä.
Lammaslauma tarvitsee paimenen.
Kutsuin juuri lampaaksi ihmistä joka ei ensin noudattanut koronasääntöä, mutta hetkeä myöhemmin paasasi kuinka nyt sitä tulisikin noudattaa.
Minusta olisi hyvä olla johdonmukainen eikä heittäytyä ajattelemattomaksi lampaaksi piiloutuen säännön taakse KUN se itselle sopii.
Itsensä kanssa eri mieltä olevia haukutaan lampaiksi, foliohatuiksi tai tyhmiksi.
Ylenkatse on vastenmielinen piirre ihmisissä, johtui se mistä hyvänsä.
Pidän heistä, ehkä olen susi lampaan vaatteissa. Enole samaa mieltä siitä, että lampaat olisivat tyytyväisiä. Ei paljon tarvitse katsella ympärilleen.