Vastaatko puhelimeen jos olet pas.kalla?
Kommentit (24)
Vielä lankapuhelimen aikana mulla oli yksi kaveri joka oli kova puhumaan. Jos kerran 10 minuutissa sanoi väliin "joo" niin juttu jatkui vaikka kuinka pitkään. Joskus jätin luurin pöydälle ja kävin pas kalla. Kun palasin niin nostin taas luurin ja jatkoin kuuntelua. Juttu jatkui edelleen.
En yleensä vastaa vessassa koska puhelin ei ole mukana. Jos puhelu kestää pitkään niin käyn kyllä tarvittaessa vessassa mutta en viitsi mainita siitä soittajalle.
Yhdellä nuoruudenkaverin perheellä oli lankapuhelinaikana puhelin (ja se pistoke asennettuna :D) myös vessassa. Siellä saattoi kyllä kuka tahansa reteesti vastata, että joo oon täs paskalla, mutta oota huudan ni se (jota tavoiteltiin) menee toiseen puhelimeen.
Itse vastaan jos se luuri sattuu mukana olemaan, mutta ilmoitanko missä olen, no harvemmin.
En vastaa vaikka olisi puhelin mukana.
Riippuu siitä, kuka soittaa. Ja siitä, onko puhelin mukana.
Yleensä en muutenkaan vastaa numeroihin, joita en tunne. Laittakoot viestiä, jos asia on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kuka soittaa. Ja siitä, onko puhelin mukana.
Yleensä en muutenkaan vastaa numeroihin, joita en tunne. Laittakoot viestiä, jos asia on tärkeä.
Ja ne numerot googlaan jälkeenpäin. Jos kyseessä on myyjä, tallennan nimen "MYYJÄ! Älä vastaa!" alle ja liitän estolistalle.
Vastaan ja kun soittaja kysyy "onko millainen paikka?" niin vastaan, että "ei tässä mikään iso hätä oo" ..
Vastaan toki: "PASHCALLA". Joskus kuuluu vastapuolelta vain "anteeksi väärä numero"
Olen alkanut ottaa puhelimen vessaan kun se soi usein kun olen istunnolla. Ennätys on neljä puhelua kolmelta eri henkilöltä. Yksi siis soitti kahdesti. Olin vessassa silloin max 10 minuuttia. Aivan ihmettelen että miksi juuri silloin kun olen vessassa alkaa puhelin soida?
Vain jos odotan tärkeää puhelua, muuten en pidä puhelinta mukana vessassa.
No enpä yleensä.
Ei kännyt mukana vessassa, ellen odota jotain erittäin tärkeää puhelua, johon on välttämätöntä vastata.
Vastaan tietenkin. Soittaja kuulee kyllä että olen vääntämässä torttua.
On mennyt maailma käsittämättömäksi, kun pitäisi muka olla tavoitettavissa aina.
Oikeastaan tai toisaalta kaipaan lankapuhelinaikoja. Ainakin niitä, kun oli jo numeronäyttö tuleville puheluille.
Useasti mulle käy niin, että mulle soitetaan juuri silloin, kun oon paskalla. No, tietysti aina puhelimen olen jättänyt silloin sohvalle.
Sitten jälkeen päin saan soittaa takaisin ja sanoa syyksi, että olin paskalla, kun en voinut vastata aikaisemmin puheluun.
Kerran kun pomo soitti, olin kauppakeskuksen vessassa, niin ihmettelin hänelle "miten tiesit soittaa mulle kauppakeskuksen vessaan?". Pomo meni hämilleen.
Olen alkanut ottaa puhelimen vessaan, ja sitten kun se soi, painan 'vastaa' ja vedän vessan. Sitten suljen puhelun.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun pomo soitti, olin kauppakeskuksen vessassa, niin ihmettelin hänelle "miten tiesit soittaa mulle kauppakeskuksen vessaan?". Pomo meni hämilleen.
Stereotyyppinen blondi sanoisi juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Useasti mulle käy niin, että mulle soitetaan juuri silloin, kun oon paskalla. No, tietysti aina puhelimen olen jättänyt silloin sohvalle.
Sitten jälkeen päin saan soittaa takaisin ja sanoa syyksi, että olin paskalla, kun en voinut vastata aikaisemmin puheluun.
Soitatko kaikkien missattujen soittojen perään itse hetimiten?
Mulla ei yleensä ole puhelin mukana vessassa, mut jos on niin vastaan. Jos soittaja on perheenjäsen, saatan vastata että "Vessassa" mut en ehkä että "pskalla".