Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deluusiot aiheuttavat haittoja kaveri-ja parisuhteessa.

Miksi? Pikemminkin päinvastoin, aina löytyy niitä, jotka haluavat paistatella samassa auringossa.

Tiedätkö mikä deluusio on? Deluusio on suomeksi _harhaluulo_ eli psykoosin oire.

Deluusioiden omaaminen ei tarkoita sitä että henkilö olisi jotenkin menestynyt, cheekillä nyt vain sattuu olemaan molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mania on vakava sairaus, vakavampi kuin autismi ja adhd yhteensä

Riippuu autismin tasostakin.

Syvä/vakava autismikin on lievempi kuin mania, autismissa ei tuhota raha-asioita koska syvästi autististen raha-asiat hoitaa joku edunvalvoja ym.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi? Pikemminkin päinvastoin, aina löytyy niitä, jotka haluavat paistatella samassa auringossa.

Tiedätkö mikä deluusio on? Deluusio on suomeksi _harhaluulo_ eli psykoosin oire.

Deluusioiden omaaminen ei tarkoita sitä että henkilö olisi jotenkin menestynyt, cheekillä nyt vain sattuu olemaan molemmat.

Tiedän, olen naimisissa tästä kärsivän miehen kanssa. Olen ihan aitiopaikalta katsomassa, mitä tapahtuu kun tällainen pyörähtää käyntiin ja mitä siitä seuraa. Tosin minun puolisoni on myös ihan menestynyt, ja kyllä, niitä hännystelijöitä riittää aina vaan.
Cheekistä en osaa sanoa mitään, hänhän on kuvitteellinen hahmo joka voidaan luoda juuri sellaiseksi kun halutaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedän, olen naimisissa tästä kärsivän miehen kanssa. Olen ihan aitiopaikalta katsomassa, mitä tapahtuu kun tällainen pyörähtää käyntiin ja mitä siitä seuraa. Tosin minun puolisoni on myös ihan menestynyt, ja kyllä, niitä hännystelijöitä riittää aina vaan.
Cheekistä en osaa sanoa mitään, hänhän on kuvitteellinen hahmo joka voidaan luoda juuri sellaiseksi kun halutaan.

Ehkä hännystelijät johtuvat menestyksestä, ei deluusioista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta se Cheekin jättimäinen kuva Forumin seinällä oli tosi kummallinen. Kuka haluaa oman kuvansa seinän kokoiseksi keskelle kaupunkia? Ja sitten myös leffa ja kirja. Eikö elämänkertoja kirjoiteta yleensä vasta ihmisen uran ja elämän loppuvaiheessa? Varmaan tuli rahaa tosi paljon siitä, mutta silti.

Aika monikin suomalainen artisti on halunnut kuvansa siihen samaiseen seinään Cheekin jälkeen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä hännystelijät johtuvat menestyksestä, ei deluusioista

Toki, voihan näin olla. Mutta voisi toki kuvitella, että esim huoneen päällystäminen omilla kuvilla olisi joidenkin mielestä outoa... mutta päinvastoin, monen mielestä se on siistiä ja ne tahtovat tulla sinne viihtymään. Tähän toki auttaa se, että ko. henkilö on erittäin charmikas ja miellyttävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se Cheekin jättimäinen kuva Forumin seinällä oli tosi kummallinen. Kuka haluaa oman kuvansa seinän kokoiseksi keskelle kaupunkia? Ja sitten myös leffa ja kirja. Eikö elämänkertoja kirjoiteta yleensä vasta ihmisen uran ja elämän loppuvaiheessa? Varmaan tuli rahaa tosi paljon siitä, mutta silti.

Aika monikin suomalainen artisti on halunnut kuvansa siihen samaiseen seinään Cheekin jälkeen. 

Kas kummaa, johtuisiko vaikka siitä, että suurin osa julkkiksista on kaikenmaailman persoonallisuus- ja mielenhäiriöisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan kyseinen henkilö kertonut avoimesti näistä mielenterveysasioistaan ja oli hänellä suosittu biisikin aiheesta.

Mikä biisi? En ole kuullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka on se englanninkielinen yleisö jolle ap kirjoittaa?

Kirjoitan suomeksi, tiedoksesi vaan. Otsikon termi on tutumpi mulle kuin ”suuruusharha” suomeksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kyseinen henkilö kertonut avoimesti näistä mielenterveysasioistaan ja oli hänellä suosittu biisikin aiheesta.

Mikä biisi? En ole kuullut.

Jumalten keinu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan suomeksi, tiedoksesi vaan. Otsikon termi on tutumpi mulle kuin ”suuruusharha” suomeksi

Et siis osaa suomea ja oletat että muutkaan eivät osaa. Olet kuitenkin psykiatritason asiantuntija. Ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et siis osaa suomea ja oletat että muutkaan eivät osaa. Olet kuitenkin psykiatritason asiantuntija. Ei kuulosta uskottavalta.

En ole psykiatritason asiantuntija vaan maallikko

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat