Jos olet wc-jonossa, niin päästätkö passilaisen ohitsesi?
Jos hän näyttää sinulle virallista wc-passia (ei myönnetä kuin suolistosairaille).
Kommentit (28)
Jos olisi tilanne jossa vaihtoehtona että joko hän tai minä laskemme housuun, en päästäisi edelleni. Jos voin odottaa, odotan.
Jos olet lääkityksellä, jätätkö aamulääkkeet ottamatta, että voit koko päivän suoltaa vessapassialoituksia AV-palstalle?
Väärennettyjä passeja liikkeellä. Varokaa.
No en päästä. Paskapassilainen sotkee kuitenkin vessakopin seiniä myöten ja koko vessaan leviää karmea hajukin.
En päästä. Paskokoot housuunsa geenivirheelisenä ongelmansa ansainnut. Väki. Vallalla saa paikkani jonossa.
Ainoa paikka, jossa olen kuullut wc-passista on AV-palsta.
Menen yleiseen vessaan vain äärimmäisessä hädässä, joten en päästäisi ohitseni.
Tottakai. Tosin jos lapsen kanssa olen, sitten pitää neuvotella kumpi kestää paremmin passilainen vai lapsi.
Riippuu miten kiire itselläni on. Ei kai siinä ole mitään järkeä jos teen itse housuuni, mulla myös IBS mutta en tee siitä numeroa.
En päästä:
HAISTAIVTTUA-RANDOM-IDIOOTTI-VAMMÄINEN-HÄHÄÄÄHÄÄH KUITTAILLAAN SULLE: *SARKASTISET APLODIT*<3
HÄHÄHÄÄHÄ BBURN MOTHERUFCKER BURNNNN!!! BURN BURN DIE DIE DIE DIE DIE
HAISTAIVTTUA-RANDOM-IDIOOTTI-VAMMÄINEN-HÄHÄÄÄHÄÄH KUITTAILLAAN SULLE: *SARKASTISET APLODIT*<3
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3
<3
Ei ole mitään viralli315sta wc-passia. Saaha noita lappuja askarrella ketä huvittaa.
Vain naispuolisten suolistosairaiden pitää todistella tuntemattomille sairauttaan vessapassilla ja toivoa, että he päästävät jonossa ohi.
Miespuolisen taas ei tarvitse muuta kuin kävellä vessaan, koska miesten vessoihin ei ole jonoja.
Suolistosairaudet siis haittaavat naisten elämää huomattavasti enemmän kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
En päästä. Paskokoot housuunsa geenivirheelisenä ongelmansa ansainnut. Väki. Vallalla saa paikkani jonossa.
Olet ymmärtänyt asian jostain syystä nurinpäin: se johtuu muuntogeenisistä aineksista sapuskassa ja kun ne ainekset on piilotettu ovelasti ruokiin juomiin ja lääkkeisiiinkin, ei siitä parannuta mitenkään. En ne passilaiset sitä asiaa miksikään muuta, mut onpa keksineet porkkanan, etteivät pääse tietämäänkään:-(
Eipä ole tullut tuollaista tilannetta vastaan.
IBS-vaivaisena toki ymmärrän että toisinaan vessaan on kiire. Mutta voin itsekin olla jonossa sen tähden että tavarat tulee housuun ihan justiinsa.
Kyllä mä päästän kenet tahansa mun ohitse jos näyttävät siltä että niillä tulee ihan just housuun. Yleensä menen itse hyvissä ajoin vessan, niin voin kyllä odottaa pari minuuttia lisää.
No kai sitten, vaikkei mun kusemisessa kauan kestäisi. Minulla on se ongelma, että pissahätä joka välissä. Tarvitsisin kusipassin varmaan.
Passi?? Mikä hiton passi- en ole kuullut muusta kuin Eu- ja sotilaspassista. Muita passeja saa vaikka Sadamarketista Virosta. Minullekin kaupiteltiin taannoin Mustamäen torilla valmiiksi täyteetä Toyotan huoltokirjaa. Rekisterinumeron sai laittaa tarpeen mukaan.
Minä päästän, koska hän kuuluu erityisryhmään