Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhäinen sektioaika. Voi ei :(

Vierailija
07.11.2013 |

Sain viime synnytyksessä todella kovat pelot, 4 asteen repeämät ja vieläkin ongelmia pidätyskyvyssä. Synnyttäminen ei suositeltavaa ja en halua enää.

Sektion sain viikolle 39 :( Viime lapset syntyivät molemmat viikolla 38 melko nopeasti.

En pysty muutakuin itkemään, olen täysin toimintakyvytön ja paniikissa. Näen silmissäni sen kun en ehdi sektioon vaan lapsi revitään jo rikki menneestä käytävästä ulos :(

Mitä pitäisi tehdä? Melkeinpä harkitsen aborttia :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi synnytys olisi 100% varmuudella vaippoihin vievä? Eihän ne paikat välttämättä repeä enää ollenkaan, kun kerran jo repesi.

Vierailija
22/22 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alun perin hyväksyit section rv 39?

Joskus pitää vain olla jämäkkänä ja vaatia se sectio rv 37/38.

Käytkö pelkopolilla? Jos käyt niin varaa sinne heti uusi aika!

Tai neuvolan kautta äippäpolille.

Jos lääkäri ei ymmärrä niin vaihda lääkäriä...sinunhan se perse on joten kukaan muu ei sitä "suojele" kuin sinä itse.

Ohiksena voin kertoa että kun olin synnyttämässä toista lasta niin jouduin todellakin vääntämään asiat rautalangasta kätilölle kun hän ei kuunnellut yhtään mitä sanoin...teki jo mieli sanoa todella rumasti mutta yritin pysyä asiallisena.

Esim puoli tuntia sain todistella että ilokaasu oli viallinen kun siitä tuli vain pelkkää happea. Puolen tunnin väännön jälkeen kätilö tokaisi että ei se voi olla rikki kun se on ollut rikki eilen mutta korjattu...juu hyvin oli korjattu kun ei toiminut. No lopuksi sain sitä ilokaasua.

Sitten pyysin että kätilö puuduttaa välilihan etten repeä ilman puudutusta.

Ensimmäisessä synnytyksessä repesin oikein kunnolla vaikka vauva oli pieni.

Ja tämä toinen vauva oli iso eli 4kg.

Siitähän tämä kätilö pultit veti ja alkoi nalkuttaa ettei hänellä ole tapana puuduttaa jos ei leikata epparia.

No kun oli asiasta aikamme väännetty niin minulla meni hermo ja tokaisin että minulle on ihan sama mitä hän yleensä tekee tai on tekemättä mutta nyt tuikkaat sen piikin ja piste!

Ja kokonaista pari minuuttia siihen piikin pistämiseen meni...ei tarvinnut edes kätilön persettä nostaa tuolista kun ne tarkikkeet oli siinä viereisessä kaapissa.

Ja kyllä oli helpotus tunkea se vauveli maailmaan niin etten tuntenut kun taas rätkesin vaikka onneksi en yhtä pahasti kuin 1.kerralla.

Kätilö kävi sitten jälkeenpäin osastolla pyytämässä anteeksi mutta eihän siitä mitään hyötyä ole kun sain vain kinata hänen kanssaan vaikka olisin halunnut keskittyä synnytykseen.

Ja en nyt kuuta taivaalta pyytänyt vaan vain ilokaasua ja puudutuspiikin joista ei ainakaan ole mitään vaaraa vauvalle tai äidille kun kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme