Syötkö koskaan ruokia ns. väärään aikaan? Aamupalaa illalla tai esim. pizzaa aamulla?
Just tein homejuusto-hillotäytteiset croissantit iltapalaksi niin tuli mieleen onko muillakin tapana :)
Kommentit (14)
Eka vastaaja lisää, että aika usein syön myös kaurapuuroa päivälliseksi.
Mikä laki se muka on milloin mitäkin syödään? Mä syön just sitä mitä haluan milloin haluan.
Mysliä silloin kun huvittaa. Noutopizzan jämät on tosiaan hyviä aamupaloja.
Useimmiten, mun syömisillä ei ole nimeä, joka määrää sisällön.
Joka päivä, baby, every day, honey.
En, koska mitä vain ruokaa voi syödä mihin vain aikaan. Ei ole "aamuruokaa" tai "iltaruokaa". Jos aamusta tekee mieli pihviä, niin sitten sitä. Jos päivällä haluaa vain pari paahtoleipää niin sitten syön ne.
Saatan syödä aamiaiseksi päivällisen tähteitä. Mikäpäs siinä, ei tule hävikkiä. Esimerkiksi joku kauhallinen tai pari jotakin soosia muuttuu parilla munalla munakkaaksi, jolla pärjää vaivatta lounaaseen asti.
Todellakin. Aamupalaksi syön kunnon lämpimän aterian, mutta töissä syön sitten ihan van pari hedelmää. Noon päon sopii mulle paremmin.
Enpä juuri. Aamulla maistuu kahvi ja leipä, rasvainen pizza taas sitten vasta illemmalla. En voisi vetää aamupalaksi pizzaa tai vaikka karkkeja.
Aamupuuro puoliltapäivin, kumma vaikka on yksin, tässäkin joku sovinnaisuus.
Myös jos kylmä pizzanpala, aamukahvilla syön.
No mä syön samoja juttuja aamu- ja iltapalaksi, joten ei ole oikeastaan mitään eroa niissä. Saatanpa syödä myös välipalaksi ihan samoja juttuja.
Syön muuten paitsi aamuisin puuro. Se saa päiväni käyntiin hyvin ja tekee vatsalle hyvää. Mutta jos en syö sitä aamulla, niin en sitten ollenkaan. Muuten syön mitä tekee mieli tai ainakin siinä järjestyksessä missä tekee mieli.
Totta kai. Mitään ruokahävikkiä ei tule, kun syö sitä, mitä kaapissa on.
Aika usein jätän pizzasta siivun seuraaavan aamun aamupalaksi, jos on haettu noutopizzaa.