Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu että vtuttaa

Vierailija
15.09.2020 |

Huoh kerron myöhemmin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää v*tutusta ei kannata tukahduttaa, se kannattaa muuttaa voimavaraksi. Ala siivoamaan. Musat päälle, nupit kaakkoon ja aloita vaikka kylpyhuoneen siivousurakka. 

Kun homma on ohi, olet mielissäsi, kuinka kylppäri kiiltää ja tuoksuu puhtaalta.    :)

Vierailija
2/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini-piika kirjoitti:

Hyvää v*tutusta ei kannata tukahduttaa, se kannattaa muuttaa voimavaraksi. Ala siivoamaan. Musat päälle, nupit kaakkoon ja aloita vaikka kylpyhuoneen siivousurakka. 

Kun homma on ohi, olet mielissäsi, kuinka kylppäri kiiltää ja tuoksuu puhtaalta.    :)

Ensin täytyy matkustaa ikuisuus kotiin. Niin eli olen vuokratyöntekijä ja sanoin sähköpostitse jo aikaa sitten, että kaupunki x on liian kaukana kotoani. Eli että en varsinaisesti hingu sieltä työvuoroja.

No mistäs muualtakaan kuin juuri sieltä sain työvuoroja, ja koska tilanne on surkea, piti ottaa vastaan se mitä tarjotaan. Tai ei pitänyt, mutta koin sen viisaimmaksi ratkaisuksi. No vilme yönä en saanut unta nopeasti, en tiedä miksi. Ja se johti siihen, että lopulta nukahdettuani nukuin pommiin.

No heräsin tukkoiseen nenään, mutta olen tottunut siihen. Pyyhin kyllä sängyn alta pölyjä kostealla, mutta ehkä olen yliherkkä pölylle tai jotain.

No kun herään, niin totta kai menen suihkuun yön hikoiltuani. Ja siinä nyt kestää jonkin aikaa, en edes aamukahvia juonut enkä syönyt yhtään mitään.

Jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdin niin nopeasti kuin pystyin, julkisilla joudun matkaamaan kun oma auto on nyt veks liikenteestä ja vaatii toimenpiteitä.

Eli tuohon työmatkaan menee ihan järjettömän kauan, enkä minä voi julkisten aikatauluille mitään.

Vierailija
4/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miekkoshullun elämä vaikeaa.

Vierailija
5/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten rekryfirmasta tai mikä lie onkaan soitetaan ja valitetaan myöhästymisistä. No ihan mukava ja empaattinen tyyppi se oli, työtään vain tekee ja tiedän, etteivät he ilkeyttään sieltä valita.

Sitten hän sanoi, että joutuu antamaan kirjallisen varoituksen.

Vierailija
6/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro, se helpottaa ..

Zinc

Vierailija
7/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joku minun tuuraajani (naikkonen, tietysti) ei edes moikannut minua XD. Katsoi vain happamasti (ei liene tarpeellista kertoa kumpi meistä oli viehättävämpi.)

Hän ei edes lähtenyt kiireellä kotiin, vaan jäi sinne tarpeettoman pitkäksi aikaa haahuilemaan ja mulkkaamaan minua. Emme puhuneet sanaakaan.

Vierailija
8/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästymiset on nou nou

Pomo ei tykkää, eli minä.

Zinc

Vierailija
9/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on se nyt vttu kun ihan selkeästi kerroin, että EN HALUA KAUPUNGISTA X TYÖTÄ, koska sinne on niin stnan pitkä matka. Sitten kun myöhästyy yhdestä bussista syystä tai toisesta, niin seuraava ei yksinkertaisesti tule ihan heti. Ja sillä aikaa kun minua odotellaan, olen tehnyt jo stna puoli elämää matkaa töihin.

Vierailija
10/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule.

Asunnosta kävellään ulos 1 minuutissa, jos ollaan jo myöhässä, eikä jäädä kotiin kaffettelemaan ja suihkuttelemaan.

Zinc

Sen voi tehdä sitten töiden jälkeenkin !

Vierailija
11/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on se nyt vttu kun ihan selkeästi kerroin, että EN HALUA KAUPUNGISTA X TYÖTÄ, koska sinne on niin stnan pitkä matka. Sitten kun myöhästyy yhdestä bussista syystä tai toisesta, niin seuraava ei yksinkertaisesti tule ihan heti. Ja sillä aikaa kun minua odotellaan, olen tehnyt jo stna puoli elämää matkaa töihin.

Oletko SINÄ aikuinen ihminen stana !?  Ota _vastuu_ itsestäsi.

Zinc

Vierailija
12/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua nyt muuten niin kovin kiinnosta, mutta vtuttaa kun ei saa unta ja siitä syntyy kauheat ongelmat ja kaikki vain vinkuvat. Jos voisin nukkua nappia painamalla niin nukkuisin! Huoh.

Vierailija
13/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO, ÄLÄ JATKOSSA OTA TÖITÄ SIITÄ KAUPUNGISTA. Niin.

Vierailija
14/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Painu sitä hlvettiin tuon typerän zinccisi kanssa. Normaalisti lempinimet tulevat muilta, sinä sen sijaan olet hieman reppana ja jouduit itse keksimällä keksimään jonkun typerän nimen, jota pakotat muille XD.

Vierailija
15/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO, ÄLÄ JATKOSSA OTA TÖITÄ SIITÄ KAUPUNGISTA. Niin.

Ok.

Vierailija
16/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua nyt muuten niin kovin kiinnosta, mutta vtuttaa kun ei saa unta ja siitä syntyy kauheat ongelmat ja kaikki vain vinkuvat. Jos voisin nukkua nappia painamalla niin nukkuisin! Huoh.

Te nuoret typykät tosiaan tarttisitte käydä armeijan. Siellä noustaan ammuntoihin vaikka 03 aikaan yöllä ja lähdetään samantien.

Oppisit vähäsen ..

Zinc

Vierailija
17/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule.

Asunnosta kävellään ulos 1 minuutissa, jos ollaan jo myöhässä, eikä jäädä kotiin kaffettelemaan ja suihkuttelemaan.

Zinc

Niin että haisevana töihin vaan XD.

Vierailija
18/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule.

Zinc

Niin että haisevana töihin vaan XD.

Niin, katsos sitä oppii

A) Menemään illalla suihkuun

B) Ei nuku pommiin, vaan laittaa vaikka 2 kelloa

C) Älä haise

Zinc

Vierailija
19/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Painu sitä hlvettiin tuon typerän zinccisi kanssa. Normaalisti lempinimet tulevat muilta, sinä sen sijaan olet hieman reppana ja jouduit itse keksimällä keksimään jonkun typerän nimen, jota pakotat muille XD.

Sinähän voit poistua koska vaan täältä, en minä mitään pakota

Zinccis

Zinc

;)

Jatkanko ?

Vierailija
20/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......kas tässä sinulle mitalli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä