Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haluaa seksiä vain kun minä en

Vierailija
06.11.2013 |

otsikossa tulikin ongelma esille. ihmettelen kovasti mistä johtuu. on puhuttu ja hän ei osaa sanoa mitään asiaan. ei vaan satu haluttamaan kun mua haluttaa. sitten kun itse olen väsynyt, stressaantunut tai itkuinen tai ihan mitä tahansa, etten välittäisi harrastaa seksiä, miestä kiinnostaa kovasti. onko kellään näkökulmia miksi näin on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität asian, niin kuin se olisi miehen vika? Mikset sinä halua silloin kun hän haluaa?

Haluaako toinen aamulla, toinen illalla? Mikä saa teidät haluamaan seksiä? Kumppani vai joku muu?

Vierailija
2/4 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että haluaako mies oikeasti seksiä, edes silloin kun esittää haluavansa (eli silloin kun sinä et halua)? Vai voisiko olla niin, että mies esittää haluavansa seksiä juuri silloin kun sinä et halua siitä syystä, ettet ainakaan pääse sanomaan, ettei häntä _ikinä_ kiinnosta seksi. Silloin on hyvä tehdä aloitetta kun on varma, että kumppania ei haluta. Mies esittää, että haluaa, vaikka oikeasti on huojentunut siitä, ettei sinua kiinnosta?

Näin mä tulkitsisin tuollaisen käyttäytymisen. Mutta ei kai tuohon auta kuin kunnon keskustelu, että miksi näin on. Kukaan muu ei osaa vastausta antaa kuin miehesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesti on noita väkisin ottajia. Hän saa kiksejä siitä, kun nainen on vastahankaan.

Vierailija
4/4 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kans silloin kun vaimoni ei. Vaimoni ei kyllä oo vielä tänä vuonna halunnut kertaakaan. Mutta onhan tässä vielä isänpäivä ja joulukin tulossa.

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan