Missä minun oikein pitäisi asioida kun ei tunnu sopivaa liikettä löytyvän
Olen 40v mies. Pukeudun ikäni mukaisesti, ja siististi. Tänään kävin pitkästä aikaa Raision Myllyssä.
Ajatuksena oli käydä heräteostoksilla ja syömässä.
Kävin kaikissa vaateliikkeissä jossa miesten vaatteita myytiin mutta aikailailla kaikki oli harmaata tai mustaa, laatikkoleikkausta. Tarina erikseen sitten nuorisokaupat joiden vaatteet taas eivät tunnu omalta, ja lähes paita kuin paita oli mallia napapaita (jää vyön yläpuolelle).
Ainoa myyjä joka tuli kysymäön voiko auttaa, ja kerroin haluavani jotain rentoa mutta siistiä toimistolle, osoitti vain miesten osastoa kädellä, ja sanoi kato vaikka tuolta.
Kierreltyäni kärsivällisesti lähes 3h Myllyä ostamatta vaatteita kun ei vain mikään herättänyt kiinnostusta, päätin lompsia kotiin.
Noh, säästi rahaa toki, mutta vaatepula alkaa olemaan aidosti akuutti
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Netissä
No kun nekään vaatteet eivät välttämättä istu. Olen harteikas ja aika lihaksikas. Haluan vaatteita jotka istuvat, olematta ällökireitä tai mitään "salimöhkö" - merkkiä, gaspia tms.
Ja on suorastaan kammottava ajatua ettö ihmiset tilaavat vaatteita kotiin ja lähettävät ne takaisin jos eivät istu.
Joten se ei ole kpvinkaam realistinen mahdollisuus
Tätä se miesten vaatepuolella valitettavasti on. Käy hakemassa rohkeasti paita naisten puolelta.
Netissä