Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä minun oikein pitäisi asioida kun ei tunnu sopivaa liikettä löytyvän

Vierailija
15.09.2020 |

Olen 40v mies. Pukeudun ikäni mukaisesti, ja siististi. Tänään kävin pitkästä aikaa Raision Myllyssä.
Ajatuksena oli käydä heräteostoksilla ja syömässä.
Kävin kaikissa vaateliikkeissä jossa miesten vaatteita myytiin mutta aikailailla kaikki oli harmaata tai mustaa, laatikkoleikkausta. Tarina erikseen sitten nuorisokaupat joiden vaatteet taas eivät tunnu omalta, ja lähes paita kuin paita oli mallia napapaita (jää vyön yläpuolelle).
Ainoa myyjä joka tuli kysymäön voiko auttaa, ja kerroin haluavani jotain rentoa mutta siistiä toimistolle, osoitti vain miesten osastoa kädellä, ja sanoi kato vaikka tuolta.

Kierreltyäni kärsivällisesti lähes 3h Myllyä ostamatta vaatteita kun ei vain mikään herättänyt kiinnostusta, päätin lompsia kotiin.

Noh, säästi rahaa toki, mutta vaatepula alkaa olemaan aidosti akuutti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä

Vierailija
2/4 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä

No kun nekään vaatteet eivät välttämättä istu. Olen harteikas ja aika lihaksikas. Haluan vaatteita jotka istuvat, olematta ällökireitä tai mitään "salimöhkö" - merkkiä, gaspia tms.

Ja on suorastaan kammottava ajatua ettö ihmiset tilaavat vaatteita kotiin ja lähettävät ne takaisin jos eivät istu.

Joten se ei ole kpvinkaam realistinen mahdollisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se miesten vaatepuolella valitettavasti on. Käy hakemassa rohkeasti paita naisten puolelta.

4/4 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän