Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palsta on paras ehkäisykeino

Vierailija
06.11.2013 |

Tätä AV-palstaa nyt seuranneena en enää uskalla hankkia lapsia. En ole löytänyt yhtäkään positiivista asiaa lapsista. Tämän palstan mukaan lapsen saannin myötä

- omasta elämästä tulee merkityksetöntä

- väsyttää koko ajan

- huumorintajuni kiinnittyy istukkaan ja valuu sen mukana ulos. Suutun kaikesta, mikä saattaa jossain jollain tavalla loukata jotain äitiä

- Minusta tulee ruma, kaikin puolin

- Lihon, eikä minulla ole aikaa laihduttaa

- Seksiäkään ei ole, koska ei ole aikaa

- mies muuttuu, hän ei ole enää ollenkaan samanlainen mitä ennen lapsia

- parisuhde siis periaatteessa kuolee pystyyn

Eli jos teen lapsia, minun kuuluu unohtaa itseni naisena, jolla on harrastuksia, haaveita ja seksielämä ja kuolla pois pelkäksi suorittavaksi zombiksi, jonka ennen niin huomioiva ja auttavainen mies on muuttunut sohvaperunaksi. En halua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:29"]

Minä taas ihmettelen, kuinka te lapsettomat naiset uskallatte perustaa parisuhteita miesten kanssa! Miehethän näyttävät olevan sitä mieltä, että naiset ovat olemassa tyydyttääkseen heidän seksuaalisia halujaan, palvelemassa heitä ja laittamassa parisuhteen kaikessa etusijalle (mutta naisen pysyvän sopivasti taustalla silloin kun miehelle sopii). On OK kutsua naisia huoriksi. Ja kun me kaikki lopulta kuitenkin rupsahdetaan tietyssä iässä, miehet vaihtavat nuorempaan.

Sen sijaan naisen halua saada lapsi en ihmettele yhtään. Meillä on lapsi, ja se on parasta mitä olemme tehneet yhdessä rakkaan vaimoni kanssa. Kumpikin olemme vuosien myötä pyöristyneetkin, mutta mitä ympärillemme katsomme, niin harvalla ulkonäkö on enää niin timmi keski-ikäisenä. Emme ole niin herkkänahkaisia että seksi kuolisi kokonaan stressin tai kiireen takia. Miehillä näin näyttää olevan :)

[/quote]

Niin no, jos teitä tosiaan on kaksi naista, vaimosi ja sinä, niin ette ehkä tosiaan ymmärrä heteronaisten viehtymystä miehiin... ;)

(Onnea muuten lapsesta!)

Vierailija
2/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemminpa tänne hyvistä asioista ihmisillä on tarvetta kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hetero, mutta samoilla linjoilla. Jos aikoinaan sinkkuaikana vaihtoehdot olisivat olleet joko lapsi tai hyvä parisuhde, eli niin että kumpiakin ei voi saada, miehet kun ovat mitä ovat, niin olisin valinnut lapsen. Ja parisuhteen sitten kun lapsi on iso.

Vierailija
4/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta :) Niin, Lapset ei ole aina kivoja, helppoja ja kyllä energiaa kuluu huolehtimiseen ja yleiseen asioiden hoitoon. Mutta enpä ole minäkään aina kiva, tai mies tai kaverini tai äitini tai naapurini. Ihmisiä me kaikki ollaan ja rakastan lapsiani hyvin paljon. Hyvältä tuntuu kun he sanovat rakastavansa minua. Lapset eivät ole vieneet minuudestani mitään pois. En tiedä, en osaa ajatella millainen ihminen olisin tai elämä olisi ilman heitä.

Vierailija
5/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei lapsia kiitos, kaikilla tuntuu olevan joku diagnoosi tai ainakin diagnoosin vaativa käyttäytyminen. Samoin olen tajunnut tätä palstaa lukiessa että 99% miehistä on täysiä sikoja ja 100% anopeista totaali kuspäitä. Eläköön lapseton sinkkuelämä. Amen ja näkemiin.

Vierailija
6/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ihan tosissani halunnut lapsia ja tämän palstan lukeminen vahvistaa valintani oikeellisuutta. Ehkä etsinkin sellaista vahvistusta ja kiinnitän siksi huomioni negatiiviseen? :) Tännehän kirjoitellaan kun on ollut paska päivä tai tuntuu että elämä on muuten vaan syvältä. Luultavasti jos mulle tulis vauvakuume pitäisin näitä negatiivisia kirjoituksia täysin merkityksettöminä koska "mullehan ei vois käydä noin..."

Vierailija
7/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän paljon ihmiset on tosiaan sitä mieltä, että lapsia ei olis kannattanut hankkia alun alkaenkaan. 

Vierailija
8/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 19:37"]

Tätä AV-palstaa nyt seuranneena en enää uskalla hankkia lapsia. En ole löytänyt yhtäkään positiivista asiaa lapsista.

[/quote]

Jos tästä palstasta vetäisin johtopäätökset, en uskaltaisi lomailla Suomessa. Mutta en ota tätä sellaisena.

Vierailija
9/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 19:54"]

En ole ikinä ihan tosissani halunnut lapsia ja tämän palstan lukeminen vahvistaa valintani oikeellisuutta. Ehkä etsinkin sellaista vahvistusta ja kiinnitän siksi huomioni negatiiviseen? :)

[/quote]

Sepä se. Täällä saa vahvistusta sille, miksi käy töissä ja laittaisi lapset päiväkotiin, sille, miksi kannattaisi jäädä kotiin, miksi kannattaa tehdä avioehto tai jättää tekemättä jne. Aika monelle asialle mille haluaa tulla hakemaan varmistusta

Vierailija
10/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, kuinka te lapsettomat naiset uskallatte perustaa parisuhteita miesten kanssa! Miehethän näyttävät olevan sitä mieltä, että naiset ovat olemassa tyydyttääkseen heidän seksuaalisia halujaan, palvelemassa heitä ja laittamassa parisuhteen kaikessa etusijalle (mutta naisen pysyvän sopivasti taustalla silloin kun miehelle sopii). On OK kutsua naisia huoriksi. Ja kun me kaikki lopulta kuitenkin rupsahdetaan tietyssä iässä, miehet vaihtavat nuorempaan.

Sen sijaan naisen halua saada lapsi en ihmettele yhtään. Meillä on lapsi, ja se on parasta mitä olemme tehneet yhdessä rakkaan vaimoni kanssa. Kumpikin olemme vuosien myötä pyöristyneetkin, mutta mitä ympärillemme katsomme, niin harvalla ulkonäkö on enää niin timmi keski-ikäisenä. Emme ole niin herkkänahkaisia että seksi kuolisi kokonaan stressin tai kiireen takia. Miehillä näin näyttää olevan :)

Vierailija
11/13 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on niin hyvä itsetunto, ettei tarvitse kohottaa sitä vittuilemalla (kröhöm, sori vaan:) toisenlaisen ratkaisun tehneisiin yleistäen kaikki negatiiviset asiat samaan syssyyn. Ja ymmärrän jättää av-palstan omaan arvoonsa jos jostain vielä mietinkin. Ja ymmärrän, että lapsettomat ja lapselliset ovat niin iso ryhmä, että niihin mahtuu aika moneen junaan. Esim. Tarja Halonen, Johanna Tukiainen. Yksilöitä ollaan ja jokainen löytää sen oman juttunsa, mistä löytää, ja joillekin vaikkapa kaksi tervettä lasta on ylitsepääsemätön tragedia, joka pilaa kaiken.

Vierailija
12/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
13/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi