Hyvä makea ehkä vähän fiinimpi suklaa?
Kommentit (42)
Lindtin suklaat ovat erinomaisen hyviä ja niistä löytyy makeita ja vähemmän makeita vaihtoehtoja. Vie vaikka pussi Lindor-palloja tai konvehtirasia.
Vaaleanpunainen suklaa. Pirkka ruby-suklaata löytyy K-kaupasta. Kuin valkosuklaata, mutta hyvin makea marjamainen aromi.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen suklaa. Pirkka ruby-suklaata löytyy K-kaupasta. Kuin valkosuklaata, mutta hyvin makea marjamainen aromi.
Että joku kehtaa tehdä tällaisen provoviestin tänne. Ruby-suklaa on erittäin pahaa, kukaan ei pidä siitä. Sitä ei pidä ostaa kenellekään, se olisi loukkaus.
Mozartin kuulat. Itse olen saanut lahjaksi ja mielettömän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat toimia iäkkäällä.
ai. mää tykkään ruby suklaasta. makeaa mutta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku kehtaa tehdä tällaisen provoviestin tänne. Ruby-suklaa on erittäin pahaa, kukaan ei pidä siitä. Sitä ei pidä ostaa kenellekään, se olisi loukkaus.
Ruby-suklaa jakaa mielipiteet, joten en ostaisi sitä lahjaksi. Jotkut pitävät siitä, mutta monet inhoavat. Omassa perheessäni on vaaleanpunaisen suklaan ystävä, hän ei todellakaan maista sitä hapanta oksennusmaista sivumakua, jonka minä taas maistan.
Iittalalaisella Kultasuklaalla on paljon aivan ihania, ja sit suosittelen Lindtin punakääreisiä suklaapalleroita.
Fazerin suklaalaatikot. Ei sillä ole väliä tarkalleen mikä niistä kunhan se merkki on se takuuvarma laadukas suomalainen FAZER ja suklaa sisältää rutkasti sitä maukasta ja terveellistä ihanaa palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vie huonoa äitiä.
Joo, nää on tosi hyviä. Laadukkain ja herkullisin suklaa koko maailmassa.
Kiitos vinkeistä! Nuo Lindt pallerot onkin suosikkeja, jotain muutakin voisin kyllä vaihtelun vuoksi antaa, vaikka niiden lisäksi 😁 T. Sp
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Nuo Lindt pallerot onkin suosikkeja, jotain muutakin voisin kyllä vaihtelun vuoksi antaa, vaikka niiden lisäksi 😁 T. Sp
Tosi hyviä vinkkejä joo 😂 pelkkiä trolleja koko ketju täynnä. Älä nyt ihmeessä vie sille mitään marketti lindtiä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää. Samaa palmuöljymoskaa kuin muutkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää. Samaa palmuöljymoskaa kuin muutkin..
Sepä se, ne olivat hyviä joskus kymmeniä vuosia sitten. Nyt ne maistuvat jollekin oudolle muoville. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyviä vinkkejä joo 😂 pelkkiä trolleja koko ketju täynnä. Älä nyt ihmeessä vie sille mitään marketti lindtiä. Huh huh.
Mitä sinä veisit?
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitauti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruby-suklaa jakaa mielipiteet, joten en ostaisi sitä lahjaksi. Jotkut pitävät siitä, mutta monet inhoavat. Omassa perheessäni on vaaleanpunaisen suklaan ystävä, hän ei todellakaan maista sitä hapanta oksennusmaista sivumakua, jonka minä taas maistan.
Meinasin tulla ehdottamaan tuota samaa Pirkan ruby-suklaata, sitä missä on vadelmaa. Tykkään aivan hulluna. Mutta ehkä se tosiaan voi olla vähän riski valinta...
Lindt pallerot. Löytyy monta eri makua.