Vanhempainvartti/kehityskeskustelu koululla aivan turha.
ei 20:ssä minuutissa ehdi mitään syvällistä keskutelua käydä. Eikö näitä voisi käydä puhelimitse tai sähköpostill/wilman kautta? Suurin osa vanhemmista on töissä eikä kaikkien työnantajat katso hyvällä poissaoloja yällaisen takia. Näin ainakin meillä. Huomenna tietää sitten ylitöitä kun aika pitää tehdä sisään. Se on taas pois perheeltä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 18:44"]
Mutta kuulet kun lastasi ylistetään ja kehutaan, eikös se ole kivaa? Niin älykäs, niin sosiaalinen, niin reipas, niin tiedonhaluinen etc.
[/quote]
No sen, kehumisen voi myös hoitaa vaikka sähköpostilla tai laittaa Wilmaan vaikka pitkin vuotta. Miksi säästää kehut vanhempainvartiin?!
ap
Voithan jakaa ylityöt useammalle päivälle.
Ei ne vartit oikeasti ole pakollisia. Minä en mene, jos ei ole asiaa. Olen tainnut 20 vuoden aikana käydä kolme kertaa. Mies ei ole käynyt koskaan omien lastemme varteissa.
Ei ne vartit oikeasti ole pakollisia. Minä en mene, jos ei ole asiaa. Olen tainnut 20 vuoden aikana käydä kolme kertaa. Mies ei ole käynyt koskaan omien lastemme varteissa.
kyllä on vaikeaa,onneksi sun lapsilla ei ole mitään muita "ylimääräisiä" menoja,ettei sulle vaan tule ylitöitä.
Musta tuntuu,että mulla on harvase viikko joku juttu,oma tai lasten ja aina ne järjestyy--sitten vaan teen tunnit sisään
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 16:04"]
Minusta vanhempainvartti on erittäin mieltäylentävä tilaisuus; käymme miehen kanssa vuorotellen niissä kuulemassa poikamme ylistystä :-). Mikäpä sen kivempaa. Jos jotain ongelmanpoikasta joskus tulee, vanhempainvartissa olisi sitten mahdollisuus tarttua asiaan, ja vaikka niin lyhyessä ajassa ei mitään ratkaista niin ainakin voisi sopia jostain jatkotoimista.
[/quote]
Sama täällä.:) Ope kyseli, että tekeekö tyttömme mitään muuta kuin läksyjä, kun kaikki menee niin ylettömän upeasti. (tekee toki...) Usein olemme kuulleet myös, että lapsemme opettajana on ilo olla. Kyllähän tätä käy mielellään kuuntelemassa. Yksi huoli opella on. Onko koulu hänelle liian helppoa, kun resursseja olisi nopeampaankin etenemiseen.
Kyllä on helppoa elämäsi jos kerran vuodessa järjestettävän vanhempainvartin työaikajärjestely on suurin huolesi.
Usealla muulla kun on lapsiin liittyviä poissaoloja töistä jopa viikottain. SIINÄ on miettimistä sen suhteen miten saa työtunnit täyteen!
Mutta kuulet kun lastasi ylistetään ja kehutaan, eikös se ole kivaa? Niin älykäs, niin sosiaalinen, niin reipas, niin tiedonhaluinen etc.