IKEAN onneton asiakaspalvelu
Ei vastaa asiakaspalvelu puhelimitse, ei chatilla. Viime viikolla kaksi päivää kokonaan suljettuna, koska "purkavat" ruuhkia. Olisin halunnut tiedustella, miksi verkkotilauksessa oli ainoana vaihtoehtona kotiin toimitus, vaikka tilaamani tuotteen paino n. 1,5 kg.
Vasta jälkeenpäin selailtuani Ikean sivuja, löytyikin, että olisi voinut tilata myös postipakettina automaattiin.
Ainut syy ruuhkautumiseen taitaa olla vain väen vähennys, sekä voiton maksimointi.
Kommentit (3)
Ei verkkokaupassa tarvitse joutua etsimään tietoa, vaan sen on oltava tilauksen yhteydessä selvästi esillä vaihtoehtoineen, eikä mitään kikkailua ja etsiskelyä.
Olen tilaillut vaikka ja mistä päin maailmaa ja Suomea ja aina onnistunut, mutta tämä verkkokauppa on vertaansa vailla surkeudessaan.
Muualta aina saanut asiakaspalvelua, mutta Ikea hoitaa homman ala-arvoisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ruuhkaa on, koska sinne on yhteydessä ihmiset jotka eivät osaa käyttää internetiä tiedon etsimiseen.
Eli aloittajan kaltaiset ihmiset
Internet ei kyllä ole mikään kansalaisvelvollisuus. Ihmisellä on oikeus saada samat palvelut netin kanssa ja ilman.
Ruuhkaa on, koska sinne on yhteydessä ihmiset jotka eivät osaa käyttää internetiä tiedon etsimiseen.
Eli aloittajan kaltaiset ihmiset