Ällöttää.Isovatsainen mies on kamalinta mitä tiedän.
Mene pois.Tarkoitus ei ole kun vaimo lisääntyy että mies lihoo mukana.Jos vaimo laihduttaa raskauskilot pois,miehen kuuluisi tehdä samoin.
Kommentit (9)
Ihanaa kun täällä aina asetetaan asiat nopiasti arvojärjestykseen. :D
Aha. Mun mielestä murhaajat, raiskaajat ja pedofiilit on kyllä kamalampia.
Ahaa. Minä puolestani odottelen, että vaimolta häviää nämä raskauskilot. Kuuden vuoden aikana perse on levinnyt ja maha kasvanut samaa tahtia lasten kanssa. Ällöttävää, mutta eihän tästä saa naisille mitään kommentoida...
mä en myöskään siedä vatsakkaita miehiä..
Minä taas tykkään vatsakkaista miehistä. Olen aina tykännyt. Vähän sellainen rähjäinen tai boheemi ulkomuoto, rento stressaamaton luonne ja vastakumpu, ja olen ihan heikkona. :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 15:23"]
Minä taas tykkään vatsakkaista miehistä. Olen aina tykännyt. Vähän sellainen rähjäinen tai boheemi ulkomuoto, rento stressaamaton luonne ja vastakumpu, ja olen ihan heikkona. :)
[/quote]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/05/article-2487803-1934C5DD00000578-423_634x362.jpg
Aijaa. Minusta vaikka alkkiksen, työnarkomaanin, narsistin tai lassukan vaimona olisi paljon kamalampaa olla.
Mut kuka mistäkin tykkää...
Mutta leveeperseinen hyllyvävatsainen sipsipussinjatkeNainen, siinä sitä ihanuutta onkin .. Eikä ole edes synnyttänyt ..
Toinen maailmansota on kamalinta mitä minä tiedän.