Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun lapsen pitää kestää tätä?

Vierailija
15.09.2020 |

Nyt sosiaaliviranomaisilta on tullut ehtoja: Joko mun pitää erota alkoholistista miehestä ja muuttaa erilleen tai me luovutetaan lapsi.

Oon sitten kysynyt tuosta lapsen luovutuksesta. Kun lapsi on 7v niin hän menisi sijaisperheeseen. Mutta kun minähän olen se selväpäinen tässä, eikä tuo ukko. Niin eroaisinko elämäni rakkaudesta vain pitääkseeni lapsen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali äiti ei kysele tällaisia.

Vierailija
2/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsi pois. Lapsen etu on päästä raittiiseen perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot vaan paska provo

Vierailija
4/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämäsi juoposta tulee luopua

Vierailija
5/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se elämäsi rakkaus luopua myös alkoholista ja huumeista

Vierailija
6/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti? Oletko tosissasi?

Toivottavasti sossu hakee lapsen pois.

Vierailija
7/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi sun lapsen pitää kestää asia alkoholistin, ilmeisen pahasti alkoholisoituneen ihmisen kanssa, joka ei edes ole lapsen isä? 

Vierailija
8/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Paetkaa ulkomaille, niin pääseette traumatisoimaan lasta lisää.

Vierailija
9/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ruokkiko trollia

Vierailija
10/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse luopua miehestä eikä lapsesta. Suomi ei ole oikeusvaltio, jos vaatii tuollaisia sossut.

Vierailija
11/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä ystäväni on ollut tilanteessa, jossa piti joko erota miehestä tai antaa lapset pois. Tilanteessa oli vielä sellainenkin mutka matkassa, että ko. henkilön uskonto ei sallinut avioeroa. Eli hänen pti erota sekä miehestään että uskonnostaan, että sai pitää lapsensa. Hän valitsi lapset, ja erosi sekä miehestään että uskonnostaan. Ja on nyt vuosia myöhemmin tyytyväinen valintaansa.

AP: Miksi haluat roikkua miehessä, joka rakastaa alkoholia enemmän kuin sinua ja lastaan yhteensä? Alkoholismiin on olemassa hoitoja, mutta ne eivät toimi, ellei henkilö itse halua luopua alkoholista.

Vierailija
12/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet alkoholisteista ja kännisistä ihmisistä noin muutoin? Antaisitko lapsesi hoitoon humalaiselle lapsenvahdille tai olisino ok, jos opettaja olisi koulupäivän ajan kännissä?

Yleensä vanhemmat suojelevat lapsiaan. Alkoholistit ovat usein väkivaltaisia (jos ei fyysisesti niin ainakin henkisesti) ja arvaamattomia, lapsen silmissä hylkääjiä ja pelottavia. Se, että valitset miehesi lapsesi yli, saa sinutkin näyttäytymään rakkaudettomalta hylkääjältä. Ei mitkään hyvät ja terveet lähtökohdat lapsen kehitykselle. Mutta jos tosissaan mietit lapsesi hylkäämistä, niin ehkä hänen olisi parempi kasvaa muussa perheessä, jossa olisi mahdollista saada sellaista tukea ja rakkautta, jota lapsi kehittyäkseen tarvitsee.

Vierailija
13/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali äiti ei kysele tällaisia.

Porvoolainen äiti kyseleekin.

Vierailija
14/14 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan erota ja asua erillään ja sinä käyt kerran viikossa pantavana miehen kämpässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan