nainen mitä toivot
että mies tekee HETI ENSIMMÄISENÄ lauettuaan sinun sisään
a) kiittää ja poistuu
b) nousee ja menee suihkuun
c) kehuu että olipa ihanaa
d) on hiljaa ja ottaa sinut syleilyyn
e) jotain muuta, mitä?
Kommentit (8)
*repes* toi oli loistava...;) nauraa kippurassa
eikös muuten maksullisessa makseta ensin ja sitten vasta...;)
M43nääsvile
Näistä jos pitää valita niin ehdottomasti d).
Olin muutama viikko sitten miehen kanssa jota olin tapaillut jo jokusen aikaa. Pari kertaa seksiä pikaisesti mutta nyt otettiin ajan kanssa kun siihen tarjoutui tilaisuus. Olin vähän hämillään hänen tavastaan toimia... Ensimmäinen kerta, hyvää seksiä ja nautintoa. Minä sain ja myös hän. Ja samantien suihkuun. Housut jalkaan ja viereen. Ajattelin, että ehkä se tästä vielä kirkastuu. Rakasteltiin kolme kertaa ja joka kerta hänen lauettuaan äkkiä suihkuun ja housut jalkaan. En voi ymmärtää.
Naiselle tulee likainen olo, tyhjä ja paska fiilis. En todellakaan aio tavata enää, pesköön muniaan muualla.
Minusta on ihanaa jos rakastelun jälkeen otetaan viereen, silitellään ja paijataan. Puolin ja toisin. Voidaan mennä vaikka yhdessä suihkuun :)
juur noin....mäkin haluan..ja onhan se ihanaa jos on lauennut naisen sisään..niin hetken päästä esim alkaa nuolemaan naisen vakoa herättääkseen uudet halut ja himot...
M43nääsville
Mulle on äite pienestä pitäen opettanut, että nosta poika housus ja niistä nenäs. Sillai on tullut tavaks toi housujen nosto panon jälkeen. Tahtoo olla selkäytimessä toi homma.
Mulle on äite pienestä pitäen opettanut, että nosta poika housus ja niistä nenäs. Sillai on tullut tavaks toi housujen nosto panon jälkeen. Tahtoo olla selkäytimessä toi homma.
Maksas tasarahalla, ettei tarviis alkaa katseleen vaihtorahaa.