Voi herrajumala, Mikael Persbrandt on maanisdepressiivinen ja ilman lääkitystä!!
Beck-elokuvien Gunvald Larssonina tunnettu Mikael Persbrandt on yhdistetty siviilielämässään muun muassa tuhopolttoon, jäänyt kiinni kokaiinista, tuomittu ratti- ja ruorijuopumuksesta ja kärähtänyt pettämisestä.
Persbrandt myöntää Vi-lehdelle kamppailevansa alkoholiongelmansa ja mielenterveytensä kanssa.
- Minulla on diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö. Mutta lääkitsenkö sitä? En. Lääkkeistä tulee niin hemmetin väsyneeksi, voi nukahtaa mihin tahansa, hän sanoo lehdelle.
Kansansuosikki ei viihdy omissa nahoissaan.
- En ollut onnellinen parikymppisenä, en ollut onnellinen kolmekymppisenä, en ollut onnellinen neljäkymppisenä, hän kuvailee ja sanoo elämänsä olevan tästä eteenpäin alamäkeä kohti kuolemaa
Kommentit (11)
Ap, luovat ihmiset ovat usein häiriintyneitä, mikä on aivan luonnollista, koska taiteellisuus niin vaatii. Jos ymmärtäisit mitä on mielikuvitus, jota vapaa sielu tarvii, et jauhaisi paskaa. Kukaan järkevä ihminen ei käytä huumeita, joita mielialalääkkeet ovat, koska vievät eroksen, energian ja ajattelukyvyn.
Alkoholisti. Jos asuisitte Ruotsissa ja seuraisitte sen Mattinykäs-sekoiluja, ei olisi teidänkään mielestä hot.
Minä parantaisin sen kuumalla lemmelläni, muita lääkkeitä ei tarvittaisi.
<3 <3 <3
Masiskausi päällä? Oikea lääkitys vois auttaa eikä kaikki olisi vaan "alamäkeä kohti kuolemaa". Eikä noi mt-ongelmat ainakaan viinalla parane.
Olen bipo ja täytyy myöntää, että toimiva lääkitys on tietyllä tavalla laimentanut ja latistanut mun elämääni. Yhtään ei kyllä ole ikävä niitä kamalia depiksiä, mutta manioita, niitä on.
Ne tunteet oli aivan upeita, ei voi edes sanoin kuvailla.
Siltikään, ei tulisi mieleenikään jättää lääkkeitä ottamatta, sen verran mulla on järkeä päässä ja täytyyhän ajatella perhettä ja läheisiäkin. Heillä ei ollut kyllä yhtään hauskaa, vaikka itse meni ihan hemmetinmoisissa sfääreissä, vailla minkäänlaista sairauden tuntoa.
Iltalehden mukaan tehnyt itse diagnoosin aivan kuten av-mammoillakin on tapana.
"Hän on itse diagnosoinut oireet kaksisuuntaiseksi mielenhäiriöksi."
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013110417684549_vi.shtml
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 00:28"]
Ap, luovat ihmiset ovat usein häiriintyneitä, mikä on aivan luonnollista, koska taiteellisuus niin vaatii. Jos ymmärtäisit mitä on mielikuvitus, jota vapaa sielu tarvii, et jauhaisi paskaa. Kukaan järkevä ihminen ei käytä huumeita, joita mielialalääkkeet ovat, koska vievät eroksen, energian ja ajattelukyvyn.
[/quote]
Niin, helppohan se on varmaan tuomita, jos ei niitä itse joudu käyttämään.
On se silti niiiiin seksikäs!