Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raakel Lignell laihtunut tanssikisan aikana

Vierailija
04.11.2013 |

Ensimmäisissä suorissa lähetyksissä oli selkeästi isompi kuin mitä eilen nähtiin. Upeaa.

Hänen painonpudotuksensa antaa itselleni toivoa.

Katsokaa kuvia muutoksesta.

http://www.iltalehti.fi/tanssi/2013110417682959_tn.shtml

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli eilen muokaava liivi, sen reunat näkyi helmassa.

Vierailija
2/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkemältä sanoisin, että asu ratkaisee.

Vai onko se itse ilmoittanut kg määrän mitä se on laihtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään noista kuvista sitä niin selvästi näe. Mutta silti olen miettinyt, että kyllähän tuossa luulisi laihtuvan lisää, kun treeniä on kuitenkin aika lailla.

Vierailija
4/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan enemmän ihmisiä, jotka ei koskaan ole olleet siiderivalaita. evvk raakel, siitähän saa jo od:n.

Vierailija
5/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on saanut viisi lasta ja pudottanut aika moisen kilo määrän! Tehkääpä sama perässä.

Itse olen aina ollut pieni ja hyvin sisäistänyt sen että joillekin kiloja kertyy toisia helpommin oli lapsia tai ei. Minun on vaikea saada painoa lisää enkä usko sen tiputtamisen olevan yhtään helpompaa..

Aivan varmasti nahka roikkuu ja paukkuu niin Raakelilla kuin jossain vaiheessa meillä kaikilla. Käyttäköön mitä tahansa "kiristysvöitä" hän näyttää silti paremmalta kuin koskaan ( myös tukevampana oli upea) ja hyvinvoivalta ennen kaikkea!

Vierailija
6/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suoritus Raxulta. Jos ei nyt ole entisestään laihtunut, niin ainakin kiinteytynyt. Todella terveen näköinen ja tervejärkisen oloinen. Ilmankos on symppisNicke vierellään pysynyt kaikki nää vuodet. Tuota Korisevamaista naurua vois kyllä hieman hillitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän