Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies tuli flirttailemaan kaupassa

Vierailija
04.11.2013 |

Ei siinä mitään, olin otettu kehuista, mutta hämmennyin siitä, kun miehen vaimo/naisystävä oli ihan vieressä ja varmasti kuuli miehen puheet. 

Ja mistä tiesin, että on vaimo/naisystävä? Olen nähnyt heidät MONTA kertaa kävelyllä/kaupassa yhdessä. Asuvat jossain tässä lähistöllä ja heillä on lapsia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoissa käytte kaupassa.... kirjoitettu 8.43

Vierailija
2/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tapahtui eilen :D Ja meillä kyllä aukeaa kauppa klo 7 ;)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ettet olisi vähän ylitulkinnut tilannetta?

Vierailija
4/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti oli vaan ystävällinen ja tuttavallinen, mutta sinä kuvittelet sen flirttailuksi. Kun oot varmaan niitä naisia jotrka on sitä mieltä että kaikessa miehen ja naisen välisessä on seksiä mukana. Ja kun olethan toki niin hyvännäköinen ja haluttava, että TOTTA KAI se oli flirttiä.

Laskeudupa alas sieltä pilvistä.

Tai kerro nyt edes vähän tarkemmin, että mitä ja millä sanoilla, ja mikä siitä teki flirttiä.

Vierailija
5/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh. flirttailla saa ja jos sulle tuli hyvä mieli niin mitä sitten?

ennen minäkin olin että tsiisös mikä petturi äijä ennenkuin tajusin että jotkut on niin kivoja ja jaksaa kehua (toivottavasti myös omaa naistaan) ja varmaan saavat siitä itselleen hyvän mielen.

esim minun tätin mies on semmoinen herrasmies kuulkaas että joka kerta sanoo miten on päivä pelastettu kun minut näki ja ensi kerralla (hänen 100v synttäreillä) tanssimme kohtalon tangon :) :) hahhaa tätin mielestä on yksi vanha höppänä äijä mutta ei vedä hernettä nenään.

limaiset nuoleskelijat on sitten IHAN oma lukunsa..

Vierailija
6/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi ajatella että toisella on aina pahat mielessä jos sanoo nätisti :(

Vierailija
7/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on mies joka tykkää sanoa naisille kauniisti, eikä se minua häiritse.  Jos nainen on nätti, niin se on, ei se mies siitä kulu että se sanoo asian niinkuin se on.

Vierailija
8/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin noloa suomalaisten kanssa... Ihan ystävällinen keskustelu tulkitaan liian usein flirtiksi. Nuo ovat varmaan tottuneet vaan urahtelevaan mieheen joka ei saa yhtään mitään kivaa ulos suustaan koskaan.

Koittakaapa mennä asumaan ulkomaille jossa tollanen tyhjänpäiväinen small talk höystettynä dear ja love sanoilla etc on täysin normaalia jopa postinkantajilta eikä tarkoita että kukaan olisi flirttaamassa edes kenellekään.

Mutta ei, Suomessa pitää vaan jättää kaikki huomioimatta tai ohimennen nurkasta epäselvästi moi. Sekin on liikaa joillekin.

Vierailija
9/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se minun mielestä ainakin outoa, jos mies menee arvostelemaan (positiivisesti tai negatiivisesti) kenenkään ulkonäköä. Omakin mies on sosiaalinen, tervehtii ja juttelee, voi jopa sanoa että flirttailee mutta en ole kuullut sanovan että "oletpas hyvännäköinen" tai että "sulla on hyvä perse".

En voisi itsekään kuvitella meneväni kehumaan jonkun puolitutun naapurin olemusta. Tulisi vähintään sellainen olo että toinen luulee minun yrittävän iskeä tai jotain.

Millä sanoilla apta on sitten kehuttu? Oliko ihan tavallista löpinää vai oikein kurvien ihailua?

Vierailija
10/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ja maailma kun ei sitten ole mustavalkoinen. Ei kai sitä nyt tarvii täräyttää että "onpa hyvä perse sulla", vaikka nyt sanoiskin esim. että "sähän hehkut tänään" tai jotain muuta nättiä. Kyllä moukkamaisuuden ja vilpittömän kauniin puheen erottaa. Jos erottaa, toiset kun ei tajua vivahteita ei sitten mitenkään.

Vierailija
11/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sulla on hyvä perse" EI sitten ole flirttailua :D :D voi luoja onko TUO todella jonkun mielestä kehumista tai flirttiä??

ihania nämä jotkut suominaiset..

minusta on kiva flirttailla, heittää läppää, kehua toisen hymyä olemusta silmiä tms "tavanomaista" enkä todellakaan tarkoita sillä mitään muuta kuin toiselle hyvä mieli. esim työkaverille - ja taas sujuu hommat kivasti. saan myös itse hymyjä ja kehuja, mutta jos joku muu kuin oma mieheni kehuisi takamustani  niin lättäisin korville. näitä juntteja onneksi tapaa vain öiseen aikaan ja silloin liikun harvemmin ulkosalla.

Vierailija
12/12 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät tietysti seuraa kolmenkimppaan. Nyt vain rohkeasti kerrot heille ensi kerralla että et voinut olla huomaamatta heidän kiinnostuksestaa harrastaa seksiä kanssasi ja että asia sopii sinulle oikein hyvin :D