Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet kadonneet alkuraskaudessa

03.11.2013 |

On kovin epävarma olo kun kaikki vähäisetkin oireet ovat yhtäkkiä kadonneet. Olen raskausviikolla 7 ja takana on yksi keskenmeno. Silloin kahdeksannella viikolla loppivat oireet ja kun menin varhaisultraan tarkastamaan tilanteen oireiden loppumisen ja keskenmenon ajankohta täsmäsivät. 

Tällä hetkellä minulla on outoa alapää kipua, istuminenkin sattuu. Kokeneemmat onko tämä oire keskenmenosta? 

Onko muilla mennet raskaudet hyvin vaikka oireet katosivatkin?

Soitan huomenna neuvolaan, mutta olisi kiva kyllä nyt samantien kuulla muiden kokemuksia. Tuo koettu keskenmeno tekee vähän hermoheikoksi...

Kommentit (2)

1/2 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ernestine, kyllä oireiden loppu voi olla merkki keskenmenosta...mutta ei välttämättä ole. Toivoa vielä on. Yritä levätä niin paljon kun mahdollista ja ota tilanteesta selvillä niin pian kun pystyt koska muuten kuintekin ajattelet sitä ja huolestut asiasta. Tsemppiä ja voimia sinulle... toivon että uutiset ovat hyvät. Halauksia

2/2 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti tsemppauksesta :)

Neuvolan lääkäri ymmärsi hyvin miksi asia niin vaivaa, kun keskenmenosta ei tosiaan ole niin kauaa aikaa. Moni kuulemma tuntee vielä tässä vaiheessa olonsa täysin normaaliksi. Eli ei mitään syytä huoleen.

En vaan voi sille mitään, kun olen kaikenlaista lukenut ja kerran kokenutkin, että olen hieman eri mieltä. Täytynee tälläkin kertaa kääntyä yksityisen puoleen niin saa paremmin apua tämänkaltaisiin tilanteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla