Ystävän 47v isällä on kai toinen nainen, näin ne tänään
lähdössä yhdestä paikasta ja kun kävelivät, niin se mun ystävän isä piti kättä sen naisen lantiolla/pepulla ja kävelivät ihan lähekkäin. Tunnen mun ystävän perheen hyvin ja se nainen ei ollut mun ystävän äiti. Tällä naisella oli vaaleat hiukset ja oli selvästi lyhyempi. Mua ahdistaa, kun näin ton. Miten edes voin kertoa mun ystävälle. Niillä on just sellainen unelmaperhe.
Kommentit (15)
Olet varmaan joku teini jos ystäväsi isä on vasta 47.
Asia ei kuulu sinulle mitenkään - anna olla.
Mä en ymmärrä, mitä sä tarkoitat. 4. paras ihminen? Miten mä kerron tuosta asiasta mun ystävälle?
Minua kyllä ärsyttäisi jos joku teinityttäreni kaveri kyyläisi jossain kaupungilla kenen kanssa olen ja miten. Et voi tietää mitään noiden ihmisten parisuhteista ja väleistä ja siitä kuka se nainenkaan oli, joten älä sekaannu.
Tällaisia palsta vastausten pitäisi olla myös aikuisille.
Eikä sitä yleistä kostoa ja lynkkausta.
Tottakai kerrot ystävällesi. Hän sitten päättäköön kertooko äidilleen.
Kyllähän nyt miehet totuuden kestävät, vai mitä ihmeen valehtelevia puolustujia tuon ikäinen mies tarvitsee, kait nyt osaa itse pitää puoliaan jo tuossa iässä.
Anteeksi nyt, mutta ei tuo todista mitään mistään toisesta naisesta. Elämä ei ole noin kuin salkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta ei tuo todista mitään mistään toisesta naisesta. Elämä ei ole noin kuin salkkareissa.
Normaalissa parisuhteessa ei kuljeta muiden kanssa käsi perseellä.
Mutta en kuitenkaan kertoisi koska kaveri taas ahdistuisi ja taakka siirtyisi hänelle. Tosi hyvälle ystävälle voisin kertoa.
Oikeasti, ap:lle ei kuulu pätkääkään kaverinsa vanhempien tekemiset. Ei voi tietää vaikka niillä olisi vapaa suhde.
Tän palstan mukaan ne oli vaan ystäviä.
Jos ystävän isällä on toinen nainen, se on hänen ja ystävän äidin välinen asia. Ystävällesi se ei kuulu, eikä sinullekaan. Isä saattaa pettää, mutta yhtä hyvin heillä saattaa olla avoin suhde, tai järkisuhde missä ollaan vain lasten takia.
Moni 47v menestynyt mies ei eroa siksi, kun se tulisi liian kalliiksi. Mutta noissa sivusuhteissa on se riski kuitenkin, että nainen pamahtaa paksuksi ja miehelle tulee elarit maksettavaksi.
Olet palstan neljänneksi paras ihminen