Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seurustelu on vaikeaa nykyään?

Vierailija
13.09.2020 |

Olen yli 20 vuotias ja edelleen sinkku, miehiä olisi kyllä tarjolla mutta nykyään on vaikeaa ihastua kehenkään kunnolla. Olen nähnyt paljon kaikkea ja kukaan ei nykyään halua ottaa mitään vakavasti. Nykyään miehet eivät edes pyydä kunnon treffeille, missä on vika? Tuntuu että muut löytävät helposti sen oikean mutta mä oon varmaan vaikeasti tavoiteltava.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain tavannut Sitä Oikeaa, tjsp.

Vierailija
2/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on hyvä asia ettei ihmiset enää pariudu kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoit jo syyn. Nykyään on hankala ihastua, siinä vika.

Vierailija
4/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on varmaan prinsessaharhat kun juuri lopetin tapailemasta miestä jonka kanssa alkuun oli ihanaa. Aika pian ne ihanat illanvietot ja yökyläilyt vaihtui siihen ettei hän seksin jälkeen silitellytkään, ei lähdetty treffeille minnekään "koska korona" vaan kämpässä vaan maattiin sohvalla, pantiin, selin minuun ja öitä... Ja nyt ihmettelee miksi en halua tapailla enää

Vierailija
5/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vain tavannut Sitä Oikeaa, tjsp.

keskustelun aloittaja tässä: mistäs sen oikean sitten tunnistaa?

Vierailija
6/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on varmaan prinsessaharhat kun juuri lopetin tapailemasta miestä jonka kanssa alkuun oli ihanaa. Aika pian ne ihanat illanvietot ja yökyläilyt vaihtui siihen ettei hän seksin jälkeen silitellytkään, ei lähdetty treffeille minnekään "koska korona" vaan kämpässä vaan maattiin sohvalla, pantiin, selin minuun ja öitä... Ja nyt ihmettelee miksi en halua tapailla enää

Keskustelun aloittaja tässä: Joo toi alkuhuuma on ihanaa sitten se tunnelma viilenee äkkiä, sama kun ois naimisissa :D mun elämä on tällä hetkellä harvinaisen tylsää mutta en silleen valita viihdyn kotona, ehkä se on se ongelma. 

Vierailija
7/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tyytyy tuohon. Jos haluaa jotain muuta, on vaikeaa.

Vierailija
8/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie sanoit, et miehet ei pyydä treffeille. Miks sie et pyydä itse miestä treffeille? :o Jotkut meistä o ujoja, eikä me uskalleta pyytä naista ulos. :/ M25

Vierailija
9/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän laatikkoleukia.

Vierailija
10/10 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käpertyy itseensä, ei näe muita. Loppu onkin sitten alamäkeä, koska serustelu yleensä vaatii sen vähintään kaksi osapuolta, joka näkevät toisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan