Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet! Mistä löysitte uuden kumppanin?

Vierailija
03.11.2013 |

Siinäpä kysymys. Mistä niitä löytää? Baarit ei kiinnosta :/

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin naapuritalosta =)

Vierailija
2/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olin, ja baarista löytyi. 6kk sitten. Jätin miehen ja lähdin lasten kanssa toisen miehen matkaan. Ihanaa yhteiseloa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston lukusalista.

Vierailija
4/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä, kuinka jollekin voi olla ongelma kuinka löytää uusi mies. Ensiksikin mä en ihan äkkiä ottaisi uutta miestä, jos nykyisestä tulisi ero. Ja nykyinen ei ole mitenkään huono, en vaan haluaisi lapsille mitään uusperhekuvioita. Mutta joka tapauksessa tiedän, ettei kauheasti tarvitsisi uutta etsiä, vaan tarjokkaita riittäisi liikaakin. Nytkin monet miehet yrittävät suhdetta ja osa jopa on eroamassa, jotta voitaisiin elää yhdessä. Ja mä en ole kuitenkaan koskaan antanut mitään merkkejä mistään yhteiselämästä. Mä en ole mitenkään erityisen kaunis tms., vaan ihan kohtuutavis, mutta hyväntuulinen ja normivartaloinen 40+ nainen. 

Vierailija
5/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen mitään löydä, vaan tulee löydetyksi. Mies toimii aina löytäjänä.

Olette aloitekyvyttömiä, naiset.

Vierailija
6/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sinkut yleensä löytää? Onko sillä väliä onko eronnut vai ei. Jokainen kai joskus on eronnut paitsi ne ekakertalaiset...

Vierailija
7/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängystäni

Vierailija
8/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä :(

Vierailija
9/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä....e-kontaktista....ja ihana löytyikin.Samasta paikasta on löytänyt myös pari ystäväänikin miehensä.Baarien känniset ei kiinnosta vaikka niitä oli tyrkyllä pilvin pimein.

Vierailija
10/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, todella upea mies. Miehiin tutustuu parhaiten kun ensiksi pelkästään viestittelee. Jotkut on niin vaikeena livenä että tutustumisesta ei baarissa tulisi mitään.

Vierailija
11/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyi, Match.comista. Jäitä hattuun niin kyllä löytyy - toki joutuu hiukan perkaamaan ja muutamilla treffeillä käymän, mutta timanttini löytyi sieltä. Onnellisesti naimisissa.

Vierailija
12/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluaikaan ravintolasta löysin, ja nyt olemme olleet naimissa yli10 vuotta. Pikkujoulut jatkoineen tuovat baareihin myös sellaisia miehiä, joita ei muutoin baarikäynnit kiinnosta.

Vierailija
13/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt.

E-kontaktissa olen ollut tyrkyllä vuoden alusta. Siellä ei kukaan ala edes viestitteleen, että olis mahdollisuus tutustua.

Kaikenlaisissa tapahtumissa ja harrastuksissa olen yrittänyt käydä, mutta sellaisissa tilanteissa mun on hyvin vaikea yrittää mitään lähempää tuttavuutta.

Baarissa kävin ekaa kertaa (eron jälkeen) pari viikkoa sit ja näyttää siltä, se on ainoa toivo. Ainakin löytyi juttu- ja tanssiseuraa (vaikka en tanssia osaakaan). Tiedä sitten löytyykö niistä paikoista ketään kumppaniksi sopivaa.

Mies siis olen. Naisilla varmaan helpompaa löytää edes jotain seuraa. Tai varmaan vaikea löytää "sitä oikeaa" kaikkien perässä roikkujien joukosta.

Vierailija
14/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. En kyllä ns. etsi ketään, ei kukaan mua enää huoli kun on kaksi lasta ja ikää 36.

Vierailija
15/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 09:39"]

En mistään. En kyllä ns. etsi ketään, ei kukaan mua enää huoli kun on kaksi lasta ja ikää 36.

[/quote]

Tuolla asenteella ei varmaan löydykään, mutta todennäköisesti olisit unnelmien täyttymys monelle. Ei pari lasta haittaa mitään.

Vierailija
16/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, S24 treffeiltä löytyi pari vuotta sitten

Vierailija
17/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun olette vastailleet! Olen todella yllättynyt kuinka moni on löytänyt netin kautta itselleen miehen :) Täytyy varmaan olla tosi hyvä tuuri..  ap

Vierailija
18/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 00:17"]

Mä en oikeasti ymmärrä, kuinka jollekin voi olla ongelma kuinka löytää uusi mies. Ensiksikin mä en ihan äkkiä ottaisi uutta miestä, jos nykyisestä tulisi ero. Ja nykyinen ei ole mitenkään huono, en vaan haluaisi lapsille mitään uusperhekuvioita. Mutta joka tapauksessa tiedän, ettei kauheasti tarvitsisi uutta etsiä, vaan tarjokkaita riittäisi liikaakin. Nytkin monet miehet yrittävät suhdetta ja osa jopa on eroamassa, jotta voitaisiin elää yhdessä. Ja mä en ole kuitenkaan koskaan antanut mitään merkkejä mistään yhteiselämästä. Mä en ole mitenkään erityisen kaunis tms., vaan ihan kohtuutavis, mutta hyväntuulinen ja normivartaloinen 40+ nainen. 

[/quote]

Hahhah, ongelmana ei todellakaan ole löytää miehiä, niitähän on pilvin pimein ja 'tavaraa' tarjolla niin paljon kuin haluaa. Mutta mistä löytää SE KUNNON MIES, jonka kanssa parisuhteeseen ja yhteiseen elämään.

Vierailija
19/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, Suomi24:n treffipalstalta.

Minä eronnut neljän lapsen yksinhuoltaja, kirjoitin suoraan mitä etsin ja olin ihan yllättynyt miten moni oli kiinnostunut. Yhden kanssa natsasi niin täydellisesti että yhdessä ollaan edelleen. :)

Vierailija
20/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä:) Oli mua nuorempi esimies. Nyt minä olen "pomottanut" jo lähes 20 vuotta