Paras hotelli Tampereella? Pitää olla hyvä aamiainen ja keskustassa lähellä Tamperetaloa.
Kommentit (63)
Tammer on hyvä, mutten muista onko lähellä Tamperetaloa. Torni on kans ok.
Jos aamupalalla mennään, niin Lapland on parinsadan metrin päässä, aamupala erittäin hyvä. Merriott on Tamperetalon yhteydessä, aivan uusi (avattu tänä vuonna), joten todella siisti, aamupalassa ei mitään vikaa. Torni on paljon melua tyhjästä. Tammer sinällään fiini ja aamupala varsin kiva, mutta joselvästi kauempana.
Laplandissa ainakin ollu tosi hyvä aamiainen. Ja ihan kadun toisella puolella Tampere-Talosta, lähempänä ainoostaan se uus (Marriot?).
Menisin Tammeriin, koska huokuu menneidenaikojen loistoa ja tunnelmaa. Tulee mieleen tosiaan jotkut 20-luvun kristallikruunut ja siellä parvella jazz-orkesteri soittamassa hiljaa tunnelmamusiikkia.... Tosin Tammer ei ole Tampere-talon lähellä vaan matkaa tulee varmaan se kilometri.
Oi, ihanin tarina Tammerista on tämä 40-50 -luvun snobi ja ilkeä, puolalaissyntyinen "tasoa ylläpitävä" vaksi, joka tylytti tavallisen kansan ulos tarvittaessa. Yksi lentävä lause oli: "katso peili, mene Voima". Voiman talossa oli siis miesten pukuliike.
No Tampere-talohan ei ole ihan keskustassa, joten mitä tarkoitat määritteellä lähellä? Hotelli Lillan on ihana, muttei keskustassa, mutta yhtä lähellä Tampere-taloa, kuin keskustankin hotellit.
Torni oli tosi kiva. No ainakin 3 vuotta sitten😁 en tosin tiedä missä on Tampere talo.
No kyllähän Tampereen paras hotelli on Tammer. Se on jopa maailman mittakaavassa yksi kauneimpia hotelleja + aina hyvä aamiainen ja loistava palvelu. Mutta jos haluat hotellin läheltä Tampere-taloa, oisko Torni sitten hyvä?
Nimim. kaikki Tampereen hotellit olen varmaan käynyt.
Siis homma se, että mennään yhtenä iltana Tamperetalolle, seuraavana päivänä muuten vaan katsellaan Tamperetta. Junalla mennään, joten näisden speksien mukaan. Nyt vaan kyrsii, kun sattuu olee mun syntymäpäivä ja mies alkaa nyt jo valittaa huoneiden hinnoista, vaikka itse sinne haluu. Eiks nyt ois ihan sama mitä maksaa, kun ei mih8nkään ulkomaille ole päästy ja kyse on kuitenkin yhdestä yöstä?
Menisin Villaan, se on lähellä, tosi tunnelmallinen ja viihtyisä. Aamiainen on Tornissa mutta muuten Torni on ihan yliarvostettu.
Marriot on ihan Tampere talon vieressä ja Lapland lähes vastapäätä. Lähellä myös Dream hotel joka on symppis.
Toinen kysymys, mihin ei nyt ainakaan?Eikä tarvii luetella niitä pikku hotelleja eikä hostelleja, koska en menis niihin kuitenkaan. Lähinnä näistä isommista hotelleista, mihin ei kannata mennä?
On jokseenkin samantekevää mihin hotelliin menette, ellette mene Tammeriin. Tammer on omaa luokkaansa, muut aika tasaisen samanlaisia, normi suomalaishotelleja.
Vierailija kirjoitti:
Menisin Tammeriin, koska huokuu menneidenaikojen loistoa ja tunnelmaa. Tulee mieleen tosiaan jotkut 20-luvun kristallikruunut ja siellä parvella jazz-orkesteri soittamassa hiljaa tunnelmamusiikkia.... Tosin Tammer ei ole Tampere-talon lähellä vaan matkaa tulee varmaan se kilometri.
Oi, ihanin tarina Tammerista on tämä 40-50 -luvun snobi ja ilkeä, puolalaissyntyinen "tasoa ylläpitävä" vaksi, joka tylytti tavallisen kansan ulos tarvittaessa. Yksi lentävä lause oli: "katso peili, mene Voima". Voiman talossa oli siis miesten pukuliike.
Ja takapihalta voi ostaa päihdeaineita tummanhipiäisiltä. Tuolle ongelmalle ei tehdä mitään, vaikka siitä on valitettu monesti.
Jos on syntymäpäiväkin (juhla) ja kyse vain yhdestä yöstä, maksaisin ilman muuta yön Tammerissa.
Mä olen haaveillut Grand-hotellista.
SItä vastapäätähän on hotelli. Mitä väliä, kunhan on lähellä.