Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten siivoat?

Vierailija
13.09.2020 |

Minä siivoan tilanteen mukaan. Tänään puhdistin listat ja kaikki ovet. Yleensä imuroin ja luutuan lattiat samana päivänä, mutta joku toinen päivä siivoan vessan tai keittiön tai pyyhin pölyt. En siis tee koko siivousta samana päivänä vaan parina kolmena päivänä pikku hiljaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siivoan tilanteen mukaan. Tänään puhdistin listat ja kaikki ovet. Yleensä imuroin ja luutuan lattiat samana päivänä, mutta joku toinen päivä siivoan vessan tai keittiön tai pyyhin pölyt. En siis tee koko siivousta samana päivänä vaan parina kolmena päivänä pikku hiljaa.

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
2/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Mistä tiesit? Minä olen ennen siivonnut aina kaikki kerrallaan, mutta nyt oppinut siivoamaan pikku hiljaa. Ainut asia on, että imuroin ja pyyhin lattiat samalla kerralla. Sitten voi jatkaa siivousta vaikka huone kerrallaan pyyhkien pölyjä ja sitten keittiö ja kylppäri. Sen jälkeen tulee lisäsiivoukset silloin tällöin kuten ikkunat, ovet, listat, jääkaappi, uuni ja pakastin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välineet kätteen ja töppöstä toesen etteen!

Vierailija
4/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessat pesen useamman kerran viikossa. Imuroin ja pesen lattiat kerran viikossa. Keittiön siivoan joka päivä. Mattoja en vie melkein ikinä ulos, imuroin vaan viikottain. Ovia tulee näinä aikoina pyyhittyä usein, mutta aiemmin ehkä kerran kuukaudessa. Pölyjä pyyhin ehkä kerran viikossa.