Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistellaan ensimmäisiä kertoja, jolloin olit yksin kotona yön yli!

Vierailija
13.09.2020 |

Minkä ikäinen olit, mitä teit, mitä söit? Koitko yksinolon pelottavaksi, kutsuitko kavereita kylään?

Olemme lähdössä mökille kahdeksi yöksi, ja 16-vuotias teini jää ensimmäistä kertaa yksin kotiin (hänellä harrastusleiri toisena yönä), sen takia tuntuu ajankohtaiselta - vähän pelottaa, mutta ehkä se helpottaa jos kuulee muilta, miten ensimmäiset "käty-yöt" ovat menneet :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin yksin olemisesta. Söin herkkuja, meillä ei ollut yleensä sipsejä ja karkkiakin vain maltillisesti, hain isot pussit molempia ja katsoin telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin yksin olemisesta. Söin herkkuja, meillä ei ollut yleensä sipsejä ja karkkiakin vain maltillisesti, hain isot pussit molempia ja katsoin telkkaria.

Ai niin, poltin myös tupakkaa kotiterassilla, muulloin piti käydä kaukana kotoa polttamassa salaa.

Vierailija
4/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan jotain 14-15v. Ei siitä tehty mitään numeroa, silloin vaan sattui niin että kaikilla muilla perheenjäsenillä oli yön yli menoa jonnekin tai töitä. Silloin oli kesä kun aloin olla öitä yksin, tosin 18v isosisko saattoi joskus kotiutua reissuiltaan aamuyöllä/aamulla. Ei mua pelottanut. Söin varmaan sipsejä ja demitin :D en ikinä pitänyt bileitä mutta joskus oli 1-2 kaveria käymässä.

Vierailija
5/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin että olin jo teini kun äitini uskalsi jättää minut ensimmäisen kerran yksin kotiin. Muistan että olin vaan iloinen kun saan olla rauhassa, sitä ennen isoäitini oli ollut hoitamassa minua, ja minua vain ärsytti kun tiesin että pärjäisin hyvin jo ihan itse. En muista mitä söin tai tein, varmaan jotain valmista ruokaa.

Muotokuvat ovat hatara varmaan ihan siitä syytä että olo oli jo turvallinen ja hyvä, eli en ollut liian nuori jäämään yksin. 16v pärjää varmasti hyvin, osaa kokata itselleen ruuatkin. Osa asuu tuon ikäisenä koulun takia jo omillaan. Turhaan tuota stressaisin.

Vierailija
6/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 -vuotias, nukuin sängyn alla leipäveitsi vieressä. Ehkä vähän pelotti.

Vierailija
7/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotias ja olin 2 yötä yksin kotona. Muistan katselleeni yöllä telkkarista jalkapallon mm-kisoja. Ruotsi voitti tuolloin pronssia ja isot miehet kyynelehtivät kuin kultaa olisivat voittaneet. En muista syöneeni ainakaan telkkaria katsoessa mitään kummempaa. Elikkäs vuosi oli 1994.

Vierailija
8/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin yhden pojan kylään katsomaan jotain elokuvaa. No arvaattehan mihin homma päättyi. Harjoittelimme kaikki mahdolliset sékst*ilu temput vanhempieni sängyssä mitä yhdessä vain keksimme ja tiesimme. Suihinotot, péppus*ksi, edestä, takaa, ratsastaen, saarnaajassa jne....Haettiimpa kaupasta jossain vaiheessa lisää kondomeja, sukkahousuja ja stay-up sukkiakin, koska halusin leikkiä maksullista naista.

Eli muistan liiankin hyvin, mutta kivaahan se oli. Ikää oli pikkuisen alle 16v

Vierailija
9/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla jo jotain 16-17v kun vanhemmat lähti reissuun pariksi päiväksi ja jäin yksin kotiin. Sain pyytää kaverin yöksi jos halusin ja ainakin yhtenä yönä kaveri jäi yöksi. Musta oli kivaa että sain olla ihan rauhassa, katoin telkkaria, kävin saunassa, luin kirjaa... Ihan sitä mitä yleensäkin. Kävin kaupassa ja laitoin itselleni ruokaa, taisin myös hakea pizzan yhtenä päivänä. Meillä oli tosi iso vanha talo ja olin ihan varma että keskellä yötä alkaisin panikoimaan jotain nitinää ja natinaa, mutta ei sitä keskikesällä valoisassa kyllä tullut pelättyä mitään :D 

Vierailija
10/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mutta olin noin 13 v. Ei ollut pelottavaa. En ole koskaan pelännyt olla yksin. Minulla oli nuorena niin paljon tekemistä, että ei ole varmasti ollut aikaakaan olla peloissaan päivällä ja yöllä olen nukkunut.

Vierailija
11/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18, eka yö omassa asunnossa. Äiti ei nimittäin ollut kotona asuessani antanut mun jäädä yöksi yksin kotiin. Väitti etten pärjää, jos jotain tapahtuu. No, siellä omassa kämpässä sitten valvoin aamuyöhön asti ihan peloissani ja mietin kaikki vaihtoehdot mitä voisi sattua. Muistaakseni vain istuin sängyn päällä ja tärisin. Sen ekan yön jälkeen alkoi jo sujua paremmin ja uskalsin nukkuakin :)

Vierailija
12/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12v. Pyysin kaverini käymään, katottiin kauhuleffa ja syötiin herkkuja. Kaveri lähti illalla omaan kotiinsa, ja minä jäin kotiin säikkymään jokaista pikku rasahdusta 😅 jälkikäteen mietittynä olis voinu valita jonkun toisen leffan 🤔

Vierailija
13/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttänyt juuri 17. Poikaystävä tuli yökylään, saunottiin yhdessä, harrastettiin ensimmäisen kerran seksiä. En muista mitä syötiin tai mitä muuta tehtiin.

Vierailija
14/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän toisella kymmenellä, ehkä 13, kun muu perhe lähti muutamaksi päiväksi Helsinkiin. Ei minua pelottanut, mutta likkakaverin äiti oli kauhuissaan, miten pärjään, kun pitää laittaa ruokaa jne. No osasinhan minä jo ruokaa laittaa, joten turha huoli. Meillä oli kaasuhella ja kaasupullo oli tyhjentynyt ja piti käydä tilaamassa uusi. Eipä ollut eka kerta siinä souvissa. Kaikki meni ihan hyvin koko ajan.

Vierailija
15/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sITTEN HERÄSIT kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin täyttänyt juuri 17. Poikaystävä tuli yökylään, saunottiin yhdessä, harrastettiin ensimmäisen kerran seksiä. En muista mitä syötiin tai mitä muuta tehtiin.

Pekka setä ,tää ei oo seksifantasia palsta...

Kirjoittamani ei olekaan fantasia vaan täyttä totta.

Vierailija
16/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut yksin kotona lapsuudenkodissani. Vanhempani kävi vain töissä ei missään muualla, ikinä.

Vierailija
17/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedättekö muista olleeni yksin yötä kotona IKINÄ, aina oli perhettä paikalla (vanhemmat ja veli). Eli ilmeisesti olin sitten yön yksin ekaa kertaa vasta kun muutin omaan kämppään päälle parikymppisenä.

Vierailija
18/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut lapsuudenkodissa koskaan yksin yötä. Meillä oli maatila, joten vanhemmat oli aina kotona. Kun muutin omaan kämppään toiseen kaupunkiin 17v, olin ekan kerran yksin. Ei pelottanut, oli ihanaa!

Vierailija
19/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. En ole ikinä ollut yötä yksin. En yhden yhtä yötä ja oon yli 40v...

Vierailija
20/22 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. En ole ikinä ollut yötä yksin. En yhden yhtä yötä ja oon yli 40v...

Säälittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi