Voisitko olla kommentoimatta laihtumistani, jos huomaat, että olen laihtunut
Et sinä silloinkaan kommentoi, kun olet lihonut. Miksi siis kommentoit, kun olen laihtunut? Olen sisältä aivan sama ihminen. En ole yhtään arvokkaampi tai parempi, vaikka rasvaa on lähtenyt kropastani. En ole myöskään yhtään onnellisempi, vaikka olen kevyempi. Ulkomuotoni kommentointi on pinnallista, enkä pidä siitä.
Kommentit (27)
Jotkut sitä vaan onnistuu pahoittamaan mielensä ihan mistä tahansa. Jos toinen kommentoi laihtumistasi, niin se on varmasti tarkoitettu ainoastaan positiivisena ja kannustavana huomiona. Näytät siis hyvältä! Ota kohteliaisuus vastaan, ole iloinen ja jatka elämääsi.
No voi jumpe et ihmisellä on ongelmat. Jos et halua, että kommentoin niin laitatko vaikka kyltin kaulaan "kommentoiminen kielletty", niin osaan olla kommentoimatta.
Täällä kans yksi joka ei tykkää siitä että sanotaan, että olet laihtunut!!! Yritän ymmärtää että ihmiset tarkoittavat sitä yleensä hyvällä. Minulle paino on aina ollut vähän arka asia, ja olen sitä mieltä, että se ei kuulu muille.
Tottakai voin olla kommentoimatta SINULLE. Kerro vain nimesi, niin tiedän, kenelle pitää olla kommentoimatta.
Mielestäni laihtumisen kommentoiminen minulle on ihan mukava juttu, mutten pidä siitä, että se kailotetaan suuren porukan kuullen tai siitä mainitaan sosiaalisessa mediassa niin, että muutkin näkevät. Ymmärrän kyllä, että tuttuni huomaavat sen, vaikkei kukaan olisi mitään kommentoinutkaan, mutten pidä sellaisen asian esille nostamisesta muiden kuullen.
No voi ny helevetti. Kaikesta sitä sitten osataankin loukkaantua. :O
Minusta kaikenlainen arvottava ulkonäön kommentointi pitäisi jättää toistensa tuntevien ihmisten väliseksi. Paidasta voi sanoa, että kiva ja korviksista, että veikeät, mutta toisten ruumiin kommentointi, pyllyn rasvaisuuden arvailu tai silmien koon arviointi kuuluu yhteisymmärryksessä kaverusten kesken tehtäväksi. On hirveän henkilökohtaista huomauttaa laihtumisesta. Eihän monista muistakaan asioista huudeta kovaan ääneen puolitutuille: "kuulemma hyväpalkkainen se sun uusi hoito".