Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun ennen AV:lla sai aina vastauksia avaukseensa?

Vierailija
02.11.2013 |

Tosi harvat avaukset jäivät vaille vastausta. Nykyään on ihan toinen meno! Ilmeisesti palstauudistuksen jälkeen lähti paljon porukkaa pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ainakaan minä en ole pystynyt kännykällä vastaamaan tänne enää ollenkaan uudistuksen jälkeen, joten enpä ole juuri käynyt. Mulla ei ole omaa konetta käytössä, vain satunnaisesti pääsen koneelle. Ehkäpä muillakin on samaa, ei enää hiekkalaatikon reunallakaan palstailu onnistu?

Vierailija
2/6 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa! Mä en palstaile kännykällä, joten tällainen on uusi tieto. Tosin kyllä jotkut pääsevät tänne puhelimellakin, riippuu sitten varmaan merkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kännyköillä käyttäminen näkyy. Jaksetaan vastata kahden lauseen verran, joista yleensä vähintään toinen on vittumaista vittuilua. (nyt olen itse koneella) Olen siirtymässä suomi24:lle juuri siksi, että siellä ihmiset jaksaa vielä kirjoittaa.

Vierailija
4/6 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:15"]

Ahaa! Mä en palstaile kännykällä, joten tällainen on uusi tieto. Tosin kyllä jotkut pääsevät tänne puhelimellakin, riippuu sitten varmaan merkistä.

[/quote]Niin, ehkä paremmilla pääsee, mä olen vuosikaudet palstaillut ihan tavallisella peruspuhelimella, s40-käyttiksen omaavalla, mutta av:han onkin tunnetusti paremman ja rikkaamman (lue: akateemikkojen jne.) väen palsta, joten mitäpä meistä köyhistä ;)

Vierailija
5/6 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:15"]

[/quote]Niin, ehkä paremmilla pääsee, mä olen vuosikaudet palstaillut ihan tavallisella peruspuhelimella, s40-käyttiksen omaavalla, mutta av:han onkin tunnetusti paremman ja rikkaamman (lue: akateemikkojen jne.) väen palsta, joten mitäpä meistä köyhistä ;)

[/quote]

Minusta se on kaikkea muuta kuin rikkauden merkki, jos pitää kännykällä palstailla, oli sitten mikä kännykkä tahansa.

t. pöytäkoneella ja läppärillä palstaileva

Vierailija
6/6 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstameno katkesi kuin kananlento viimeiseen palstauudistukseen. Miksi, oi miksi se edes piti tehdä. Kökkö tämä alusta on ja kököksi jäi. Ei ole palautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi