tämän takia en nussi lassukoita
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 22:47"]
Kyllä minustakin tuntuu likaiselta jos nainen nauttii seksistä, vaikken lassukka olekaan. Pyrin sulkemaan asian mielestäni.
Esim. seksin jälkeen en jää naisen viereen tai puhu hänen kanssaan, vaan poistun huoneesta vähäeleisesti. Myöhemmin kun nainen tulee perässä, olen tietysti taas aivan normaalisti ja juttelen niitä näitä.
Minä vain vieroksun ajatusta naisesta seksuaalisena olentona. En tiedä mistä tämä johtuu, sillä pidän kuitenkin heistä kovasti enkä suhtaudu vihamielisesti tai alentuvasti.
[/quote] En tunne ihan samoin, tai en ainakaan luule tuntevani. Minulle ainakin ongelma olisi se, että olen kaiketi tunteellisempi kuin useimmat naiset, eikä seksuaalisuuteni ole ilmeisesti tarpeeksi aikuismaista ainakaan itseni ikäisille naisille tai paremminkin kokeneille naisille, koska iällä ei ilmeisesti niin väliä ole. Jotta saisin tyttöystävän, minun pitäisi ensin harrastaa jonkinlaista näyttötutkintoseksiä hänen kanssaan, enkä saisi silloin olla liian hempeä vaan enemmänkin sellainen rynkyttäjä. Ja vaikka yrittäisinkin, niin en sitten ehkä kiihottuisi siitä ajatuksesta tarpeeksi. Muutenkin haluaisin ehkä olla ihan rauhassa ja 'kummastella' sen naisen vartaloa siinä ihan rauhassa, mutta se ei myöskään kuuluisi käsikirjoitukseen. En tekisi sitä siksi, koska nainen ei haluaisi sitä ja nainenkaan ei jäisi kummastelemaan minua, koska naiset eivät edes pidä miehen vartalosta kovinkaan paljon.
-Mies 28v-
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Mä rakastan tutkia miehen vartaloa ja hän tutkii mun. Pidän alastonta mieskehoa kauniina. Musta on aivan ihanaa esim herätä miehen kosketteluihin ja tykkään katsella kun mies imee rintojani tai antaa minulle suuseksiä. Joten todellakin tuo halusi tutkia naisen vartaloa luultavasti tulee toteutamaan jos vain uskaltaisit jättää nuo ennakkoasenteesi pois.
[/quote] En kiistä ettetkö sinä voisi tuntea niin, ihmettelen vain miksi naisten pitää antaa toisilleen jotain telepaatin kykyjä noilla vihjauksilla. Miten ne minun ennakkoasenteeni mihinkään seksin saamiseen liittyvät? Luuletko että tuollaisesta keskustellaan mahdollisen kumppaniehdokkaan kanssa ja siinä vaiheessa suhdetta tai tutustumista? Minusta on aika ilkeämielistä syyllistää ihmisiä yksinäisyydestä vain sen takia, että heillä on patoutumia ja epävarmuutta.
-Mies 28v-
[/quote]
öh. Mä ainakin keskustelun seksistä jo ekoilla treffeillä. Sanoin tuon asian sitä varten että jos joskus olet siinä tilanteessa että seksiä olisi tulossa mutta olet jo mielessäsi päättänyt miten nainen suhtautuu sinuun ja mitä hän ajattelee esim kehostasi niin tilanne saattaa mennä oudoksi. Jos nainen on esim kaltaiseni ja ihailee miehen kehoa ja haluaa kosketella sua ja haluaa että sä koskettelet häntä. Ja sitten et kuitenkaan voi niin tehdä tai antaa tehdä koska ajattelet ettei naiset niin tee. Joten ei kannata jumiutua niihin omiin ennakkoluuloihin.
[/quote]
Rivoja ja kaksimielisyyksiä + sun muita alapään juttuja puhuva nainen antaa itsestään ainoastaan alaluokkaisen, kouluttamattoman ja juntin mielikuvan.
Sivistynyt, hieno ja arvonsa tunteva nainen ei koskaan puhu sellaisia.
[/quote]
No minäpä puhun! Eikä ole suhteet siihen kaatuneet. Seksi on täysin normaali puheenaihe. Jos siitä puhuminen on vaikeaa, niin kannattaa mennä vaikka ammattilaiselle juttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 01:37"]
otatko anaaliin?
[/quote]
En todellakaan. Arvostan omaa nautintoani.
Just... tyypillinen lassukka. Ihme kun ei vielä sanonut, että naisella ei ole oikeutta seksuaaliseen nautintoon tai että nainen ei saisi kokea nautintoa ja ei lassukkamaailmassa oikein pystykään, kun naisen alapäähän on vaan tunnoton lätty.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 23:07"]Naisilla ei ole penistä. Siksi et nussi lassukoita. -Mies 28v-[/quote]
ei nussimiseen penistä tartte. mä nussin pillulla.
[/quote]
Ajattelitko muuten joskus alkaa käyttää isoja alkukirjaimia?
[/quote]
en. tai no ehkä sitten kun oon joskus saanut kyrpää tarpeeks.