Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työn rutinoituminen ja virheet?

Vierailija
13.09.2020 |

Olen ollut reilun vuoden nykyisessä työssäni, joka sisältää paljon rutiininomaisia työtehtäviä. Alkuun olin todella tarkka kaikesta, mutta nyt huomaan, että minun on vaikea olla koko aikaa skarppina, koska työvaiheet ovat rutinoituneet ja huomaan jälkikäteen, että saatan tehdä ihan hölmöjä virheitä.
Työ on ajoittain hektistä ja montaa asiaa täytyy tehdä yhtä aikaa, myös tämän vuoksi saattaa tulla virheitä ja unohduksia.
Miten saisin alun skarppauksen takaisin? Pitääkö vaihtaa työpaikkaa, jotta olisin taas tarkempi?
Tykkään työstäni tosi paljon ja etenkin työyhteisöstä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ollut samanlaista? Vinkkejä?

Vierailija
2/3 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Jos ehtii huomata huolimattomuusvirheet ajoissa, korjaa ne, ja hidastaa sitten tahtia niin ehtii ajatella ja hahmottaa asiat rauhassa. Joinakin päivinä virheitä vaan tulee herkemmin. Turhauttaahan se tolloilla simppeleissä ja jo moneen otteeseen tehdyissä asioissa, mutta ihmisiähän tässä vain ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua huttua. Jos ehtii huomata huolimattomuusvirheet ajoissa, korjaa ne, ja hidastaa sitten tahtia niin ehtii ajatella ja hahmottaa asiat rauhassa. Joinakin päivinä virheitä vaan tulee herkemmin. Turhauttaahan se tolloilla simppeleissä ja jo moneen otteeseen tehdyissä asioissa, mutta ihmisiähän tässä vain ollaan.

Kiitos vastauksestasi ja vertaistuesta :)